Reise

Hei

Det nærmer seg påskeferie og jeg kjenner på kroppen at det skal bli godt med ferie. Første del av ferien er jeg hjemme og siste del av ferien på Hafjell med Vinterlyd. Gleder meg supermasse til å treffe crewet og artistene igjen. Det blir flere dager på hotell og mer avslappende enn å fly frem og tilbake på enten samme dag eller etter en kort natt. 

Hadde jeg ikke vært med på Vinterlyd hadde jeg nok drømt meg bort og håpet på en ferie til varmere strøk. Flere av vennene mine skal ut og reise og flere var også på reise i vinterferien. Til sommeren blir det jo språkreise til Brighton, ferie i Østerrike hos familie og det helt optimale ville vært en sydentur i høstferien. Er det noe som ikke koster penger så er det å drømme i hvertfall, he he.

Jeg har kategorier på bloggen med innlegg både fra KRETA (Trykk for å komme dit)

Kategorien TYRKIA (Trykk for å komme dit)

Kategorien LONDON (Trykk for å komme dit)

Dette er jo reiser etter at jeg begynte å blogge, som jeg da har blogget om. Så ser jeg også i album fra reiser før det og koser meg og drømmer meg tilbake. Som til reisen til Kypros som helt klart er en av mine favorittdestinasjoner, dit vil jeg tilbake <3

Gjerne med samme gjengen 😀

På bloggen har det også kommet en kategori som heter SPRÅKREISE og det blir den første utenlandsturen min i sommerferien 2015, gleder meg masssssse. 

Har du planer for påsken?

Klem Jennie

20 kommentarer
    1. Heldig du som skal dra på språkreise 🙂
      I påsken skal jeg og lillegutt bare være hjemme og hos familie. Kan ikke reise så masse når det bare er 2 (!) måneder igjen til termin 🙂

    2. Skal på vinterlyd jeg å💕 Gleder meg til å ta bilde med deg og håper på å få snakke litt med deg siden du virker som en hyggelig jente😊❤️ Gleder meg sånn til vinterlyd klarer nesten ikke å vente💎✌️💖

    3. I påsken skal jeg på hytta som ligger i Gudbrandsdalen ( hundorp) også skal jeg til Hafjell får å se på vinterlyd igjen 🐣😄 gleder meg til å se deg igjen jennie❤️

    4. hei. jeg bare elsker bloggen din. men jeg lurer på hvilket program du brukte når du lagde bloggen din. jeg har prøvd mange forskjellige programmer men ingen funker. håper du svarer.

    5. Hvor var du i kypros?😻 tror jeg var på samme plass❤️ Tror d het protaharas eller noe sånn😹

    6. I påsken skal jeg en uke på hytta og stå på ski! Og jeg skal 2uker til Tenerife i høstferien har vært der 5ganger på rad men på forskjellige steder♥

    7. Bare lurer etter som du har nevnt tidligere at du synes bulldog er søte så er du vel klar over at de har ofte pusteproblemer hvis du vil vite mer les denne artiklen : http://no.m.wikipedia.org/wiki/Engelsk_bulldog
      hadde ingenting med innlegget men ville bare påpeke d..
      for å komme til d om pustevansker les nederst i artiklen.
      Hilsen en som synes du burde tenke mer over hva du sier.

    8. Jeg skal ikke noe spesielt i ferien min, men jeg lurte på du Jenniesofie kunne du vennligst lage en video om hvordan man bruker eyeliner. Jeg klarer det ikke, pleaseeeeeeeeee!!!!!!!

    9. Anonym: tenke mer over det jeg sier? Hallo, mange som har den hunderasen, syns du at de burde tenkt mer over det også da? Jeg har ingen hund, kommer ikke til å få det og syns kommentaren din var helt uten mening.

    10. åå så fine bilder Jennie, du er så nydelig! <3 Jeg bare lurte på hvilke speilreflekskamera du har?, hahah

    11. Drar til London imorgen og kommer hjem på mandag. Også skal vi hente den nye valper vår på Tirsdag, gleder meg utrolig mye til det😍😍
      Lykke til på Hafjell det blir sikkert kjempe gøy!!! 🎉😘

    12. jeg synes det er litt dumt for du svarer aldri på mine kommentarer, jeg skjønner at det er vanskelig å svare på alle da men jeg har lurt på flere ganger om du kan skrive hva du fikk i bursdagsgave av vennene dine 🙂

    13. KARINE: Jeg har svart på spørsmplet mange ganger før. Nei, jeg kommer ikke til å vise hva vennene mine ga meg i bursdagsgaver. Dette fordi jeg syns at de skal kunne gi meg noe uten at jeg må dele det med alle andre på bloggen. Syns at de skal kunne kjøpe gaver uten å måtte tenke på at dette blir publisert. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg