Behind the scenes

Hei

Da NRK skulle komme var jeg spent på hvordan det skulle bli. Først var vi litt på rommet mitt og det hadde jeg egentlig ikke regnet med,  så hadde flaks med at det ikke var skikkelig rotete, he he. Hun filmet faktisk litt av rommet, men det ble ikke tatt med på sendingen på Supernytt. De filmer faktisk veldig mye, nesten i 2 timer og av det lager de et ca 3 minutter langt portrett. 

Vi var altså først på rommet og så bakte vi cupcakes. Lillebror var nyskjerrig og var faktisk mye rundt oss. Han ville smake på cupcakesrøren og lekte også med minions på hodet mitt da vi pyntet dem, he he. 

Nederste bildet til venstre: Her er det igjen lillebror som stjeler oppmerksomheten vår. 

Bildet under: Rotet til det jeg skulle si og ble en smule flau, he he.

 

Har du sett reportasjen fra gårsdagens Supernytt ?

Om ikke kan du se den ved å trykke HER

Ønsker deg en riktig god helg 🙂

Har du noen planer?

Klem Jennie 

 

8 kommentarer

Siste innlegg