I morgen kan du bli litt bedre kjent med meg

Hei

I dag har jeg hatt besøk hjemme hos meg av NRK Super. Venninnene mine Selma og Nora kom til meg etter skolen og klokken 16.00 kom det en reporter som skulle lage et portrett til morgendagens Supernytt. 

Dette har jeg aldri vært med på før, det å bli intervjuet sånn med kamera til stede. Jeg har bare vært på TV når jeg har spilt en rolle, ikke vært meg selv. Det var gøy å ha besøk, litt spesielt og jeg kjenner at jeg gruer meg bitte litt til det kommer på TV i morgen, men gleder meg også. 

I morgen er det kakefredag på skolen og Nora og Selma hjalp meg med å bake cupcakes til klassen min i mens det ble filmet.

Så om du vil se tre litt smånervøse og fnisete jenter kan du se på Supernytt på NRK Super i morgen 18.50, he he.

I morgen kommer jeg til å blogge litt mer om opplevelsen og litt “behind the scenes”  bilder kommer også. Jeg er også spent på å høre hva dere syns om portrettet.

 


En av typene vi bakte 😀

Skal du se på Supernytt i morgen?

Klem Jennie

14 kommentarer

Siste innlegg