Ny spørsmålsrunde

Hei

Det er fakisk snart påskeferie 🙂 Jippi

Gleder meg til noen fridager og til igjen å kunne gjøre ingenting, he he. Gleder meg også veldig til Vinterlyd på Hafjell og håper på skikkelig fint påskevær. Var på Vinterlyd der i fjor og det hav helt fantatisk. Sol, blå himmel og t-skjorte vær. 

Etter konserten på lørdagen som var har jeg blitt intervjuet av en avis i Tromsø og skal også intervjues på torsdag, men det skal filmes. 

Det er mange som har spørsmål om hvordan det var å reise slik rundt og være med på Vinterlyd og jeg tenkte derfor å ha en spørsmålsrunde.  Da kan jeg svare på flere spørsmål på ett og samme sted. Så det kan altså stilles spørsmål til meg om Vinterlyd og jeg skal forsøke å svare så godt jeg kan. 

Kan forsøke å få svar om dere har spørsmål til noen av de andre som var med også, men kan ikke love det.

 

FRA VINTERLYD PÅ GJØVIK

Klem Jennie Sofie

59 kommentarer
    1. Hei, jeg lurer på hvordan du har fått mulighet til å få reise og være med på vinterlyden? Hvordan var det å møte alle kjendisene?og hvordan er Isac som person, haha? Elsker bloggen din❤️

    2. 1.Var det mange du ble kjent med der? Og is fall husker du navn på noen?
      2.Har de I The Man Leveld Kjærester eller Marcus og Martinus?
      3.Hvilken av de byene du besøkte hadde finest Vær?
      4.Koste du deg?
      5.Hva gjorde du mest der?
      6.Hvor gammel er dd I the man level?
      7.Hvilke antrekk var du mest fornøyd med du hadde på da du var alle de forskjellige stedene?
      8.Hva er/var det rareste en fan har gitt eller gjort?
      9.Bodde du på hotellet da u var der?
      10. Hvem av foreldrene dine hadde du med dit?

    3. Ka e favoritt retten din? Hvordan er det å være med i “Jenter”? Er det gøy å Verr me i “jenter”!

    4. Kan du følge meg på instagram? bella_hei
      Hvordan var det å vinne ungblogg prisen?
      Har du kjæreste?
      Favoritt artist?

    5. Elsker bloggen din😻 hvor var d gøyest å være?❤️ Kommer du noen gang til Stavanger igjen?☺️

    6. Jeg skal på vinterlyd i Hafjell begge dagene, og jeg møtte deg da. Er det mulig og liksom få møtt deg i år? Eller er du mest bak scenen? Hvorfor fikk du være med på vinterlyd? Skal du bo på hotell i Hafjell? Hvorfor startet du med blogg?<3

    7. Var dette et samarbeid med bloggen? Var dette fordi du ble årest ung blogg ? Btw: Du har en skikkelig bra blogg !💗

    8. 1. Hvem “hang” du mest med?
      2. Viss du kunne dratt til en by igjen, hvem ville det vert?
      3. Hvordan føltes det og klemme Isac?
      Eeeeeeelsker bloggen din❤️

    9. Heia❤️
      Hvordan avis ble du intervjuet i? Har
      Kjempe lyst å se det😆
      1. Men hvordan var det å møte sa mange av
      Fansene dine? 2.Og vordan fikk du være med
      På vinterlyd?❤️ 3. Hvorfor svare ikke du
      Når noen sender deg en melding på “direkte”
      På instagram😊 Håper du kan ta med noen av
      De spørsmålene😊 Du e bare best og det helt
      Fantastisk å møte deg på vinterlyd i Tromsø❤️
      Og takk for at du likte bilde mitt på instagram (camsim02)

    10. Hvordan bla det slik at. Du ble med på vinterlyd konserten? 💞
      Hvordan var det å møte Isac så mye å få ta så bra bilder med han? 💕
      Er du forelsket i Isac? 💎💕

    11. Er du fortsatt med i jenter?
      Hvordan er det å være med vinterlyd?
      Kan du lage college meg fine sommerklær og skrive hvor klærne er fra?
      Mens du var med vinterlyd,var du ikke på skolen da?gjorde du ikke lekser?

    12. Hvordan kan man se forskjel på markus og martinius?
      Hvem liker du best av alle de som var med på vinterlyd

    13. Kan du si Hei Vilde 🙂
      Hvor mange plasser var du på? Og kan du si noen navn på kjente personer du møtte på Vinterlyd? Tror du at Isac Elliot kjenner deg veldig godt nå siden du har møtt ham mange ganger? 😉
      Håper på svar.. 😀

    14. Hvorfor/hvordan fikk du lov til å bli med på det?
      Var det gøy på vinterlyd?
      Gikk du glipp av mye skole?
      Hvorfor var du ikke i Kristiansand?
      Hvilket sted var det gøyest å være?
      Hvilke steder hadde du ikke vært før?

    15. -Hvilken by var best?
      -Hvis du skulle velge en artist du skulle ha blitt sammen med, hvem ville du at dt skulle bli?<333

    16. Kjente isac deg igjen? 🍬
      Var det klein stemning mellom deg å artistene noen ganger?🎶
      Hvorfor er du ikke med i jenter lengere?👩
      Hvor lenge skal du være på språkreisen?✈️📷
      Kan du si med 3 ord hvordan hele “reisen” med vinterlyd har vært?❄️💭
      Hilsen Vilde🍭

    17. er du på populær på skolen? behandler de eldre deg anderledes, vet de at du er kjendis?
      vil du bli kjent med fans som venner på fritiden? XD
      klemz

    18. 1. Har du og Isac Elliot nært forhold? ( IKKE SÅNN FORHOLD ) 👣
      2. Si tre ting som har vært gøyest med Vinterlyd. 😉
      3. Kjente Isac Elliot deg igjen? 😯
      4. Hvor var det flest folk i de stedene du har vært på? 👪👪

    19. Hei husker du meg? Jeg var den jenta i Tromsø som du tok bilde med og jeg sa at vi måtte ta et nytt fordi håret mitt så så stygt ut! Haha elsker deg❤️

    20. Hei Jennie. Jeg vil bare slenge igjen en kommentar, der hvor jeg skriver hva jeg mener. Nå i det siste (eller kanskje i 1 år…)har jeg merket mer og mer at bloggen din begynner å bli for kjedelig for meg å lese. Klikker innom bloggen din nå bare for å se om du har skrevet noe spennende. Du skriver bare om det samme hele tiden, og har nå på to uket bare blogget om Vinterlyd. Tror du ikke vi blir lei av å lese bloggen din da? Blogg om noe annet. Hva du har gjort på, sminkeprodukter, mat og TANKER! Kan ikke huske at du har skrevet et innlegg om tanker og følelser. Det er mye koseligere å lese om tanker og følelser enn om at du møter noen kjendiser i ny og ne.
      Ha en fin dag videre.

    21. Kan du si: Hei Hang! 😀
      -Hvorfor ble du bedt med på vinterlyd? Pga årets ungblogg?
      -Hvilken/hvilke byer ville du besøkt igjen?
      -Hvem ble du mest kjent med?
      Hilsen Hang<3

    22. Anonym: Jeg ser kommentaren din og setter pris på dine meninger. Samtidig så ser jeg at leserene mine er veldig fornøyde og at lesertallet er godt. Jeg har blogget masse om Vinterlyd fordi det er stort sett det jeg her holdt på med i to uker. Nå er det en pause med vinterlyd til påske og da kommer du til å se at jeg blogger om andre ting. Min blogg er en hverdagsblogg og jeg blogger om det jeg fyller dagene mine med. Jennie

    23. Hei Jennie Sofie!
      Bare lurte på en ting: Hvor mye koster det å lage blogg på blogg.no?
      Du er best!
      Håper du svarer 🙂
      KLEM

    24. Hei Jennie Sofie, jeg lurer på om du har telefon nummeret til marcus eller martinus vil helst ha begge😊😆
      Plis svar på denne meldingen så slipper jeg å lete på media enda 2 månder

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg