Tilbake til hverdagen

Hei

I dag er det mandag igjen og starten på en ny uke. Føler jeg har vært lenge borte fra skolen ettersom jeg har vært på Vinterlyd men har bare vært borte 2 skoledager. Alle de andre konsertene har vært i helgene.

Dagen startet med en skriveøkt som vi skal få karakter på. Ikke akkurat det du har har så lyst til på en mandagsmorgen. Men jeg kom meg igjennom dagen og etter skolen dro jeg på trening.

Har enda ikke pakket ut av kofferten så må nok gjøre det. Er ganske sliten så orket ikke lage et spesielt blogginnlegg. Legger med to sanger som letter litt på dagen. Savner guttene mine allerede. 

 

 

Hvordan har din mandag vært?

Klem Jennie

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg