VINTERLYD I TROMSØ

Hei

Nå har jeg kommet hjem fra en utrolig koselig og fantastisk helg i Tromsø. Jeg kom dit sent på fredag og på kvelden hang jeg mye med to søte jenter og The Main Level gutta. Neste dag var det den store dagen. Jeg spiste frokost i 9 tiden med P4 folka og planla litt hva vi skulle igjennom den dagen. Første ting på lista var å intervjue Isac. Jeg la ut et bilde på IG og fikk mange til å sende inn spørsmål. Vi gjorde faktisk intervjue i en bil på vei til treffpunkt. Det gikk utrolig fint og fikk snakket litt ellers også. ( For å komme til intervjuet trykk HER) 

Forbreder intervju på hotellrommet.

På treffpunkt sang Marcus og Martinus en av de nye sangene sine og The Main Level opptrådte også med en sang. Alltid koselig på treffpunkt<3  Denne gangen fikk vi tatt et koselig gruppebilde også.

Etter treffpunkt dro alle sammen til scenen og gikk backstage. Det var lite plass rundt scenen i Tromsø så vi fikk ikke opp de hvite teltene vi vanligvis har. Backstage var derfor oppe i et bygg rett ved scenen. Så når vi skulle på scenen måtte alle artistene gå ut og inn bak security. Konserten var fantastisk og trøkket var faktisk ganske høyt. I går så jeg også fere av showene fra scenen og det var utrolig koselig, selvom lyden er helt annerledes der oppe.

Gutta mine rocker scenen<3

Imponerer som alltid:-)

Onkl P opptrer med Jaa9 og de fjerne slektningene!

Astrid 🙂

Elsker disse gutta!

Isac og danserne tar scenen med storm<3


Etter konserten dro alle på hotellet og slappet litt av før det var avslutningsmiddagen med . Vi spiste middag og dessert og det ble holdt noen taler. Det ble også vist noen filmer og bilder fra hele turneen. Helt sykt hvor fort tiden har gått men det er jo 3 dager til med konserter i Hafjell. Desverre er ikke alle med der men jeg kommer nok til å kose meg masse.

Til slutt ble det ganske kjedelig med all voksenpratet så vi yngere fikk et rom i øverste etasje der vi kunne spille FIFA og henge. Da fikk jeg også litt bedre tid til å bli kjent med danserne til Isac. Alle var utrolig hyggelige og vi hadde en utrolig fin kveld.

Hvordan har din helg vært?

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Heia!♥️
      Jeg var i Tromsø, også når du kom og av P4 traileren så møte eg deg og tok bilde❤️
      (Jeg har lakt ut bildet på @camillaa_privat og @camsim02 jeg tagget bilde med #jenniesofie #jenniefashion #jenniesofieblogg, håper du kan se bildet mitt💖 savner deg veldig og håper at eg får møte deg fleire ganger!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg