TRONDHEIM I SOLSKINN

Hei

Dette blir et langt innlegg, håper dere liker å lese og om ikke så er det mange bilder.

På onsdag var Vinterlyd i Trondheim og livet der kan faktisk ikke beskrives. Helt syyyyyyk mange folk og stemningen var så bra den kan få blitt og været også. Første gang jeg var i Trondheim og byen så fantastisk ut i solskinn.  Tror ikke dette er min siste tur til Torondheim, for det er mye mer jeg gjerne skulle sett . Disse bildene er tatt ved Nidarosdomen, som ikke lå langt unna Torget der Vinterlydkonserten var. 

 

I Trondheim fikk jeg også et nytt oppdrag i fra P4 og Kreftforeningen. Jeg skulle være med som en liten avledningsmanøver, blogge og dele en spesiell opplevelse med dere. Oppdraget gikk ut på å overraske Karoline og hennes venninne Elena oppe i Tyholdttårnet i Trondheim. Der var de og spiste lunsj med mammaene sine, og en drøm om å møte idolet Isac Elliot skulle gå i oppfyllelse. Dette skulle filmes av NRK og for å lure dem litt så latet NRK først som de intervjuet meg i Tyholdttårnet og jentene satt ved bordet ved siden av oss. Reporteren spurte også “tilfeldig” om jentene også skulle på Vinterlyd og snakket litt om det. De kjente igjen meg og vi pratet vi også i det Isac kommer opp trappen, setter to iskremer forran hver av jentene og setter seg ned. Først da han setter seg ned ved siden av Karoline går det opp for dem, og de blir sjokkerte og veldig glade. Jeg ble enormt rørt og syns det var litt vanskelig å ta bilder fordi jeg fikk tårer i øynene. Karoline fikk ikke vært på Vinterlyd i fjor for da var hun syk. Hun fortjente så veldig å få møte sitt idol. Det var mammaene til de to bestevenninnene som hadde ordnet denne overraskelsen til jentene sine. Karoline er en utrolig tapper og sterk jente som jeg beundrer, med en veldig god venninne. Det trenger man når man kjemper mot kreften og også slike gladmeldinger som dette møtet med Isac. 

 

Ved å trykke HER kommer du til et lite videoklipp i fra Tyholdttårnet.  Det har stått om Karoline i Se og Hør tidligere, du kan trykke HER for å lese artikkelen. 

Møtet ble så flott at jeg i farten glemte å ta utsiktsbilder i fra tårnet, utsikten var helt fantastisk, anbefaler virkelig å spise lunsj eller middag der oppe. Så roterer restauranten også , så du får med deg utsikten fra alle kanter. 

 

Isac er jo også utrolig flink og god med fansen sin. Jentene var sjokkerte og litt målløse men han dro i gang praten, tullet og klemte. Konserten på torget på kvelden var utrolig og alle fans av denne gutten var nok storfornøyde med showet. Selv så måtte jeg til flyplassen midt i Isac sin første låt, men i Tromsø får jeg med meg hele konserten for da blir jeg helt til søndag. 

 

 Stemningen og folkehavet var så stort at jeg måtte få det på bilde og tok med meg Sander, Alex og Laurent opp for et bilde i solnedgangen opp på scenen før konserten.

Det var travelt i Trondheim, men utrolig koselig. Møtte så utrolig mange søte snille jenter og gutter. 

 

DETTE BILDET TOK JEG RETT FØR JEG DRO TIL FLYPLASSEN

Fantastisk dag og kveld. Har mange flere bilder og lurer på om jeg skal lage en film etter Vinterlyd med bildene. Syns du det høres bra ut?

Klem Jennie

 

18 kommentarer
    1. Hadde utrolig lyst til å møte deg men så deg bare da du var på scenen…. Jeg digger deg og det du brenner for! <3 Du er en så omtenksom jente som bryr seg om alle, og den dritten du får av enkelte fortjener du absolutt ikke! Stå på Jennie og gjør det du liker og elsker! <3

    2. det er så utrolig koselig at du sier så mye bra om byen jeg bor i! håper virkelig at du kan komme tilbake og at jeg får møte deg! ble helt utrolig starstruck da du kom opp på scenen i Trondheim i går! jeg mener det virkelig, jeg leser tross alt bloggen din vær dag og i går sto du 20 meter unna meg! håper du kommer tilbake snart! vil virkelig møte deg!❤️❤️

    3. Hei og takk for sist!
      Tusen takk for et kjempefint blogginnlegg om Karolines overraskelse 🙂 En kjempeopplevelse for jentene (og mammaene også ;)) Tusen takk for fine bilder 🙂 Veldig koselig å treffe deg også 🙂
      Klem, Irene og Karoline 🙂

    4. Så hyggelig at du likte Trondheim, Jennie! Skal si jeg er heldig som får bo i denne vakre byen <3 Konserten var super og jeg fikk med meg mange gode artiser gratis, noe som er helt utrolig, mens man samtidig støtter kreftforeningen!! Dette falt i smak, så jeg skal nok tilbake neste år også! Du er i hvertfall velkommen tilbake hit til Trondheim <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg