BERGEN ROCKER

Hei

I går var jeg som flere av dere vet på Vinterlyd i Bergen. Det ble en tur retur reise med fly og jeg kom hjem ganske sent. I dag etter skolen reiser jeg til Trondheim og har ikke tid til å se igjennom alle bildene fra den fantastiske dagen. Dette var jo hjembyen til The Main Level og stemningen var ubeskrivelig. 

Det eneste jeg har tid til i dag er dessverre bare å dele noen få bilder fra dagen og kvelden i Bergen. Men jeg lover dere et langt og utfyllende innlegg når jeg er hjemme igjen. For i går jeg var ikke bare med på Treffpunkt og møtte mange herlige mennesker, men jeg var med Erik og Kriss på lydprøve, var med The Main Level og Marcus og Martinus da de samlet inn penger til Krafttak mot kreft og mye mer.

 

FREDDY KALAS SANG OGSÅ PÅ VINTERLYD I BERGEN, ARTIG KAR

Det er en liten video av oss i sammen på Instagram 😉

 

LYDPRØVE MED ERIK OG KRISS, MER OM DETTE PÅ BLOGGEN NÅR JEG ER HJEMME FRA TRONDHEIM

DISSE GUTTA ROCKER OG SHOWER SÅ UTROLIG BRA

 

Har du fått opppleve Vinterlyd ennå? 

Jeg vet det er mange som gleder seg veldig til Isac Elliot også blir en del av Vinterlyd og skal opptre i Trondheim og Tromsø. Skal du til en av de byene?

Klem Jennie 

 

18 kommentarer
    1. I innlegget du fortalte om bursdagen din skrev du at du skulle blogge om hva dere gjorde også.☺️ Og jeg har venta på det innlegget en stund, men det har aldri kommet😉 skal snart feire bursdag og hadde lyst på noen ideer☺️ Kunne du hatt mulighet til å skrivet et sånn innlegg en gang?

    2. Hei!! Jeg skal til Tromsø, men rekker ikke vinterlyd fordi jeg skal spille Nord Norges Mesterskap i volleyball. Så jeg rekker det ikke!😩 Jeg håper jeg treffer deg eller Isac!

    3. Skal på handballkamper i Tromsø i helga. Handballaget skal mest sannsynlig dra på vinterlyd. Håper vi får møte deg😉

    4. Hei jeg har veldig lyst å skrive noe fint til deg å sende noen bilder osv.. Så jeg lurte på om du har en Mail man kan skrive til deg på? Isteden for å skrive her på bloggen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg