Det nærmer seg

Hei

//Samarbeid

Nå nærmer Vinterlyd seg slutten og i dag er det konsert i Tromsø. De aller siste konsertene for 2015 er på Hafjell i påsken. Jeg har flydd til Stavanger, Bergen, Trondheim og Tromsø på en uke og neste gang jeg skal ut å fly er til London, Jippi.

Har fått mange spørsmål om språkreisen og noen har jeg jo allerede svart på. Ja, jeg kommer til å dele masse mer med dere når det gjelder denne reisen. Hva med en “Pakk med meg video” før jeg skal reise og en spørsmålsrunde på video etter selve språkreisen 🙂

Jeg søker litt på nettet og leser tidligere blogginnlegg fra andre som har vært på språkreise og får råd og tips, så vil gjerne være med på å tipse andre som ønsker å reise på språkreise også.

Jeg har også funnet ut noen som også skal på språkreise når Ella og jeg skal, kanskje jeg tar kontakt med dem litt nærmere sommeren. 

Nå begynner kursene å fylle seg helt opp, så om du planlegger å dra på en språkreise er det virkelig på tide å enten bestille seg en gratis brosjyre eller bestille selve reisen. 

Når du bestiller kan du oppgi rabattkode JennieSofie og da får du en ekstra rabatt på kr 500,-  Du kan trykke //Her for å bestille en brosjyre, se nærmere på de ulike kursene eller bestille en tur.

Syns du det høres og ser spennende ut å dra på språkreise?

Klem Jennie

20 kommentarer
    1. jeg syntes det ser veldig gøy ut å dra på språkreise, men jeg er ikke så god i engelsk så det kan bli litt vanskelig å dra på språkreise da 🙁 vis jeg kunne ha dratt så kunne jeg jo kanskje blitt skjent med deg vis vi skulle på samme sted da 🙂 <3 men det høres veldig gøy ut 🙂 <3

    2. Tusen takk for at jeg fikk tatt bilde med deg i dag<3 det betyr så ufattelig mye for meg!
      Du inspirerer meg hver dag og du er forbildet mitt<3
      Jeg har opplevd at noen jeg er veldig glad i døde av kreft og gleden jeg får av å lese bloggen din hjelper veldig<3 foresten tusen takk for at du gjorde vinterlyd opplevelsen min perfekt<3

    3. hei hvordan bestiller du selve reisen, jeg har bestilt en brosjyre og skrevet hvor jeg har lyst til å reise hen?! men hva nå?

    4. koslig å møtte deg på treffpunkt i tromsø må jeg bare si assa<3<3<3<3<3<3
      Du må ha en pakk med meg video elsker den andre du hadde. Har ser den om å om igjen. Elsker videon.
      <3<3<3<3<3<3
      hilsen Andin fra treffpunkt<3

    5. Ja! har utrolig lyst, men det blir nok ikke i år i så fall 🙁
      Ser utrolig fint ut i Brighton da, har lyst til å dra dit en gang<3

    6. Hei! Var på EF sine sider og så at de reklamerte for at du skulle til Brighton du også? Hahaha, når drar du? Og i vertsfamilie/residence? (Og bare slapp av…Jeg er ikke en fan eller noe slikt :*)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg