Utrolig koselig

Hei 

På lørdag stod jeg plutselig på bryggekanten i Vågen med Venke Knudson. Hun skal dessverre ikke være med på de andre Vinterlydkonsertene så hadde bare lørdagen på å bli litt mer kjent. Ble litt kastet inn i en prat med henne. Praten var utrolig koselig men også litt tung ettersom jeg snakket om noen ting som kanskje ikke er så lett for meg. Det er ikke alltid like lett å være masse på farten selv om jeg er utrolig heldig og møter masse herlige mennesker, men det er også noen som tydeligvis er ute etter å være alt annet enn snill når de møter meg. En god klem var faktisk akkurat det jeg trengte på bryggekanten akkurat da.

Vi snakket litt om musikk og sang. Vi sang også noen strofer sammen og hun likte stemmen min <3 Venke har et syn på livet som jeg liker veldig godt. Gjør det du trives med, ikke bry deg om hva andre måtte tenke og mene. Hun har en musikkskole i Oslo som heter iBoksen, og jeg fikk veldig lyst til å prøve meg der bare for å bli mer trygg på min egen sangstemme, det er jo kjempegøy å synge. 

Da jeg snakket med henne tenkte jeg mange ganger at hun er så flott, så trygg og god. Fantastisk stil også. Da jeg stod der tenkte jeg også at jeg vil kjøpe meg en hatt, for det syns jeg er fint på andre men tenker at det sikkert ikke er fint på meg eller at det er teit. Men jeg vil ha en hatt og jeg skal gå med den, og om det bare er for en dag skal jeg rett og slett ikke bry meg om hva andre syns, he he. Det er så mange mennesker der ute som ikke har bedre ting å gjøre,  enn å snakke stygt å gjøre narr av andre. Men det er de som er snille og de som er seg selv som kommer lengst her i livet.

Takk for gode ord Venke, noe lar jeg bli mellom oss, og takk for klemmen.

 

Klem Jennie

15 kommentarer
    1. Ååååå, det var et utrolig fint innlegg av deg Jennie❤️❤️ Stå på! Og de som ønsker deg vondt, er kun misunnelige og tørr ofte ikke vise det på noen annen måte enn å hate eller gjøre deg usikker og trist. 🙁 Ikke bry deg om dem!!❤️❤️ Klem en stor fan med navn
      Mathilde😘

    2. I innlegget du fortalte om bursdagen din skrev du at du skulle blogge om hva dere gjorde også.☺️ Og jeg har venta på det innlegget en stund, men det har aldri kommet😉 skal snart feire bursdag og hadde lyst på noen ideer☺️ Kunne du hatt mulighet til å skrivet et sånn innlegg en gang?

    3. Hvorfor er det så vanskelig for deg at folk ikke liker deg? Har du et desperat behov for å være likt av alle eller noe sånt? Ja det er selvfølgelig kjipt hvis folk skriver stygt på bloggen din, men
      herregud du har jo selv kastet deg inn i media. Skaff deg litt ryggrad og bare hev deg over det, det er folk som har det mye verre enn deg som takler det bedre enn deg

    4. Du bør ikke høre på det slemme folk har å si om deg, det er mangen som er veldig glad i deg og det er veldig lett å bli glad i ei så fantastisk og snill jente. Du har et godt hjerte, og de som er frekke lurer jo egenlig bare seg selv, og de kommer virkelig til å angre, og dessuten så er det jo mye flere folk som er snille enn slemme. Jeg og sikkert MANGEN andre vet du er ei jente som er veldig hyggelig. <3

    5. Jeg sygnger på iboksen, både privattimer og i et vokalkompani. Det har vært en utrolig positiv opplevelse, har bitt mye tryggere på meg selv og stemmen min 🙂 Så anbefaler iboksen på det sterkeste!

    6. Nouhaila: Ja, man bør virkelig ikke bry seg om det slemme som blir sakt eller gjort. Det pleier jeg ikke gjøre heller, men av og til så har man dager hvor man er mer sårbar. Det er helt sant at det heldigvis er flere snille mennesker enn slemme. Trondheim var fantastisk.

    7. Caroline: Tror du har null peilig på hvordan jeg har det eller hvordan jeg vanligvis skriver på bloggen. Om du gidder å lese innleggene, så ser du kanskje at dette er det eneste innlegget omtrent hvor jeg ikke har vært veldig positiv. Jeg var ærlig med Venke og praten var flott. Og jeg opplever mye og har det veldig kult og noen tåler ikke å se det. Klart jeg hever meg over at alle ikke liker meg. Alle liker jo ikke alle. Men når man får trusler og blir direkte mobbet så syns jeg virkelig ikke det er greit. Ikke mot meg, ikke mot andre. Men mulig du har et annet syn på dette. Jeg vet at mange andre media personer opplever hat og mobbing også, men det er virkelig noe galt med mennesker som tor at det er mer greit å slenge dritt om folk som er i media.
      Jeg skriver ikke alt jeg opplever på bloggen og jeg har et kommentarfelt med godkjente kommentarer, og du vet ikke hva jeg opplever. Men takk for din kommentar.

    8. Jeg er enig med deg Jennie Sofie, men jeg syns ikke at det er gøy å lese om andre folk sine negative tanker. Jeg syns ikke at det er greit å slenge dritt om noen. men jeg , og de fleste andre, vet jo at du opplever hat og mobbing- det skjer jo med de fleste personer i media. Så jeg føler at det er litt unødvendig og skrive om det. Du er flink til og ikke klage på bloggen om ting du opplever men du gjør det av og til. Jeg liker bloggen din, jeg syns du skriver godt og er inspirerende. men jeg syns den ene tingen der er litt unødvendig. Det er jo din blogg og må jo få legge ut hva du vil. vi leser bloggen din av en grunn. men jeg håper at du forstår hva jeg mener og ikke tar det på feil måte?…
      Mvh tuva

    9. hei, jeg har lurt på en ting veldig lenge har letet og letet etter det men finer det aldri hvor kan man kjøpe det polaroid kamera du har? jeg og lila er veldig mye sammen kune ønske at du ble venn med meg på bloggen min !og gikk får å se på bloggen min!jeg å frida engvoll er også veldig gode venner vi går på samme skole! hvis du vil kommem en gang til i lynngdal så må du bare komme jeg kan sende nr mitt på meldinger når du svarer meg til å være venner på bloggen!love you jennie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg