Gjøvik

Hei

I dag var det Vinterlyd i Gjøvik så jeg og pappa tok morgentoget opp dit. Der oppe møtte jeg crewet pluss The Main Level gutta. Siden vi hadde en god del tid da jeg kom, så tok Laurent fra The Main Level seg tid til å lære meg en utrolig kul koregrafi fra en av dansene deres. Da den satt,  filmet vi den oppe på scenen før alle kom. Om du vil se video følg meg på instagram som @jenniefashion. Mye av dagen hang jeg med dem og Marcus&Martinus. OnklP & de fjerne slektningene, Eric og Kriss var der også men de skal jeg snakke mer med en annen gang. Før konserten dro vi på noe som het “Treffpunkt”, kommer til å blogge mer om Vinterlyd i Gjøvik i morgen.

Det vil komme et blogginnlegg i morgen med enda flere bilder. Er på toget nå så har ikke mulighet til å bruke bildene på kamera??

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Hei, jeg lurte på om du kunne legge ut oppskriften på de fruktmarsmallowene 🙂 så veldig gode ut ❤️

    2. Får du fravær fra skolen når du er med på vinterlyd? Hva gjør du for å ikke gå glipp av det dere lærer på skolen og sånt?

    3. Visst man vinner konkurransen med de vinterlydluene, får man ta med seg en venn som også kan være med å sitte i sofaen på scenen? Og er det helt fra begynnelsen man får sitte i sofaen? Og vinner man noe annet itillegg? 🙂

    4. Et spørsmål jeg ikke fikk stilt i går var
      Hva gjorde dere i bursdagen din av leker og konkurranser? Så dere på film danset dere hørte dere på musikk jeg aner ikke hva jeg skal gjøre i min bursdag!!
      Kan du hjelpe meg med hva jeg skal ha i bursdagen min?
      Dere spiste vel ikke hele bursdagen?? 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg