fjortissss bursdag

Hei

(minner om at bildene på bloggen har copyright, og ikke skal kopieres)

//annonselinker 

Fredag kveld feiret jeg altså endelig min 14 års dag. Jeg fylte 14 år, 8 januar men feiret den med venninner først da. Jeg hadde ikke noe spesielt tema denne gangen, men hadde valgt fargene gull og rosa til dekorfarger. Hadde også et ønske om at alle skulle pynte seg litt ekstra. Det ble veldig vellykket og alle var kjempenydelige.

Det meste var i rosa og gull og disse utrolig fine heliumballongene er i fra en butikk som heter “Den lille festfabrikken” som ligger i Oslo. Ved å trykke //Her kommer du til deres nettside. Kjolen fikk jeg låne av en venninne, følte meg som en prinsesse i den <3 

 

Stilig i ballkjole med sokker, hehe

 

Borddekningen er også preget av gull og rosa og mamma har funnet pynt i flere ulike butikker. Noe er fra Festfabrikken, annet  er i fra TGR, nille og andre butikker. Lillebror hjalp meg med å blåse opp mange ballonger, ballonger gir alltid feststemning 🙂

 

Noen bilder av dekorering

 

På bodet står det som dere ser en liten Goodiebag til gjestene. De fikk en overraskelse i fra Inglot og en flaske med supergod Aloe Vera drikk i fra njie. Du kan se nærmere på drikken og smakene ved å trykke //HER Jeg syns de smaker kjempegodt og jeg hadde dem i smaken med Gojibær. På IG har de brukeren @aloeveradrikken

 

 

Inglot har en utrolig kul butikk i Bogstadveien i Oslo, men også flere butikker i Norge. Jeg har blogget om dem før, butikken er utrolig fargerik og har alt av sminke og stort utvalg i farger. Se nærmere på butikken ved å trykke //HER De tester heller ikke produktene på dyr, superbra. 

Noen lurt visst også på hva vi spiste og det var hjemmelaget pizza, kake og godis. Har noen bilder av noe av dette også, men glemte i farten å ta bilder av mat og smågodt og chips. Smågodten var også i uike rosanyanser, hvitt,  brunt og svart. 

 

Marshmallow med smak av mango, kokos, grapefrukt og bringebær

Kake med sjokoladekrem og bringebærkrem

 

Dette er noen bilder av dekorering og noe av det vi spiste. Blogger en annen dag om leker, hva vi gjorde, viser flere bilder av kjolen jeg hadde på og andre fine kjoler som gjestene hadde på seg. Veldig fornøyd med feiringen min. Tenk at neste gang jeg fyller år, så blir jeg 15 :-O

 

Fikk du noe inspirasjon?

Klem Jennie 

 

 

49 kommentarer

Siste innlegg