Mye som skjer

Hei

Har ikke så lang tid til å blogge i dag siden jeg skal dra av gårde på renn om få minutter. Mye som skjer fortiden og blir litt stressa. Skal feire bursdag på fredag og må finne ut hvordan kake jeg skal ha, Vinterlyd på lørdag og da er jo karusellen i gang. Det blir reising frem og tilbake, hit og dit. Det gleder jeg meg utrolig mye til da, men er jo også litt stress. Det som blir mest jobb er nok å greie å pakke alt jeg skal ha med på Vinterlyd i en Mini-koffert. Hahahaha!

i kveld er det mitt nest siste onsdagsrenn for sesongen og vurderer å ikke gå renn neste år. Vil heller dra på håndballtreningene mine og fokusere helt på håndball.

Blir faktisk ikke noen temabursdag i år, men jeg har valgt ut to farger som festen skal ha 🙂

Hvilke farger tror du?

Klem Jennie

20 kommentarer

Siste innlegg