Noen svar om språkreisen

//Annonselink

Hei

Etter at jeg sa jeg skulle på språkreise har jeg fått mange spørsmål om jeg egentlig er gammel nok, hvorfor jeg valgte England osv.. Har jo ikke vært på språkreise før så blir vanskelig å svare på alle spørsmålene men noen er best at jeg svarer på før avreise. Helt ærlig ville jeg først til Malta. Har aldri vært der før og ut i fra bilder og andres opplevelser virket det som et flott sted. Men siden jeg skal til Østerrike og Italia i sommerferien også så var det ikke så viktig med språkreise på varme Malta. England er jo et utrolig fint sted og jeg vil veldig gjerne lære språket enda bedre. Går fint på skolen med engelsk men jeg ønsker også å kunne snakke engelsk helt inpulsivt. Så rett og slett bli tryggere på språket. Det er jo også første gang jeg drar på språkreiser og da er det jo ganske fint å ha et sted som ikke er så langt hjemme ifra. Ikke fordi jeg tror jeg kommer til å få hjemlengsel men det er nok litt mer betryggende for både foreldrene mine og meg. Det ble Brighton fordi Ella og jeg syns det ser superfint ut der.

Mange spør meg om jeg egentlig er for ung til å dra på språkreise men det er jeg ikke. Hvis jeg hadde vært for ung hadde jeg jo ikke dratt. De har reiser for barn fra allerede 10 års alderen. Reisene er delt i to aldersgrupper, en gruppe fra 10 til 14 år og en fra 14-17år. Jeg er i gruppa men barn fra 14-17. Så når jeg drar på språkreisen er jeg nok blandt de yngste. 

Har man mange spørsmål kan man jo ta kontakt med EF og finne ut av hva slags tur som kanskje passer best for deg. Man kan velge om man vil bo hos vertsfamilie eller i studentbolig. Det er undervisning på internasjonalt nivå og classisk hvor det også er norske lærere. Før jeg drar på språkreisen skal jeg også ta en språktest hvor EF sjekker mine språkferdigheter slik at jeg havner i gruppe med andre kursdeltakere som er på samme nivå som meg.

Selv hadde jeg også mange spørsmål til dette med språkreise men alt fikk jeg ganske tydelige svar på. Når man er meldt på en reise får men et brukernavn og passord til en nettside der du kan se hvem du skal reise med og egentlig all informasjon du trenger. Leste flere sider med tekst og det var faktisk ganske gøy. Masse spennende info og nyttige ting å vite. Føler meg veldig trygg og kommer nok til å ha en fantastisk tur. 

LINK TIL EF FINNER DU //HER

COLLAGE MED BILDER FRA BRIGHTON OG MALTA

Syns dere jeg bør ha en video der jeg svarer på spørsmål etter hele reisen med EF?

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie😊
      Idag møtte jeg Søstra di på Østfoldbadet og jeg lurte på om du kunne hilse til henne fra meg?
      Jeg er stor fan av dere begge !
      Stor klem fra Ami hvis du vil😘

    2. Ser superfint ut der! Jeg skal kanskje til England i sommer og da skal jeg kanskje ta en liten tur til Brighton også 🙂 Har utrolig lyst til å dra på språkreise selv, håper du koser deg😍😍
      Men skal du bo hos vertsfamilie eller studentbolig? <3

    3. Hei Jennie❤️
      Jeg har sendt deg en direct for cirka 5 uker siden eller noe, men jeg håper veldig at du kan sjekke den…
      Den handler om Brighton🙈 Mitt favorittsted i verden😁 Gled deg.
      Klem Maja

    4. Ser så fint ut<3 søstra mi ville at jeg skulle dra på språkreise, men jeg hadde ikke lyst. Har ingen spesiell jeg vil reise med, men vil på språkreise når jeg får meg en veldig god venn jeg vil reise med:)
      Elsker bloggen din♥️

    5. Hadde vært fint med en video ja <3
      Kan du lage et innlegg etter du har vært på språkreise, de du forteller det du synes var spennende osv <3 klem 🙂

    6. Hei, jeg har et spørsmål som ikke har noe med dette å gjøre, men jeg vet ikke hvor jeg skal kommentere sånne spørsmål😅…
      Når begynte du med sminke?
      Vær så snill å svar😏😊
      Klem fra Jenny😘

    7. Jeg reiser til Oxford den 1.juli, og skal være der i 3 uker.
      Vet du om det er vedsiden av hverandre? Har lagt deg til på MYef
      Klem

    8. Var i Brighton med EF den sommeren som var, og jeg angrer ikke et sekund på den reisen. Du kommer til å få minner du seint vil glemme, + at det er helt utrolig fint der

    9. Hei! Jeg er 14 år, like gammel som deg. Jeg har utrolig lyst å reise på språkreise til London neste år, og lurte på om du hadde undervisning i international eller classic?

    10. Hei! Jeg skal på språkreise selv med min bestevenninne. Vi skal til Brighton 1-14 Juli og lurte på når du skal til Brighton?❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg