Åååå, kunne ønske jeg kunne fortelle

Hei

I dag var jeg i Oslo på et møte, og det var veldig gøy. Kunne ønske jeg kunne fortelle dere alt sammen om hva møtet var om og hva som er planen fremover, men jeg må holde det hemmelig litt til.

Nå har jeg ikke flere møter eller avtaler denne uken, så nå er det virkelig vinterferie 🙂

I dag var det frem med kamerastativet etter at det ble mørkt ute. Satte på selvutløser og 5 bilder, dette ble resultatet

 

 Mange lurer på hvem som tar bildene, jeg bruker kamerastativ en god del og tar bilder selv, eller så får jeg hjelp av  mamma, venner eller søster.

 

EN VIKTIG BESKJED TIL ALLE DERE SOM LURER PÅ HVORDAN MAN KOMMENTERER PÅ BLOGGEN. 

TIL HØYRE UNDER INNLEGGET STÅR DET “KOMMENRER HER”  TIL VENSTRE UNDER INNLEGGET SER DU IKONER FOR YOUTUBE, INSTAGRAM OG + . DU SKAL ALTSÅ TRYKKE DER DET STÅR “KOMMENTER HER”

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie

 

57 kommentarer

Siste innlegg