HVA SYNS DU?

Hei

I morgen er det siste skoledag før vinterferie, jippi. Jeg gleder meg masse til vinterferien selv om jeg ikke har noen planer. Jeg skal i et møte på mandag, det er alt jeg har planlagt, men jeg gleder meg kjempemasse. Gleder meg til å kunne slappe av, til å få tid til å lage en ny video og til å være mer med venner.

På lørdag er det Valentine`s dagen, eller FOREVER ALONE dagen som mange kaller den, he he. Hva syns du egentlig om denne dagen? Jeg har som sikkert fleste parten av dere vet ingen kjæreste så den dagen er ikke noe spesiell for meg. Ingen av venninnene mine har kjærester heller, så jeg føler meg ikke alene 🙂 

Men uansett, så lagde jeg en liten collage inspirert av Valentine.

Vet ikke hvor man får tak i disse produktene, for jeg bare googlet etter bilder og satte sammen til en collage.

Gleder du deg til Valentin´s dagen?

Klem Jennie

 

 

6 kommentarer
    1. Har heller ikke noen planer til vinterferien. Skal ikke noe spess på valentins dagen, bortsett fra å ringe fetteren min og si Gratulerer med dagen, for han har faktisk bursdag 14. Februar.

    2. Har ingen spesielle planer for dagen. Jeg har heller ikke kjæreste, så dagen betyr ikke stort for meg heller. Gjerne ta en titt innom bloggen min, hadde betydd MYE ♥
      martinesblogg.blogg.no
      Elsker bloggen din ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg