EN ANNERLEDES SKOLEDAG

Hei

I dag hadde jeg faktisk en ganske kul dag på skolen så ville derfor blogge om den. I dag skulle vi ikke møte opp på skolen men på båten. Siden vi skulle ta 10.00 båten inn til Oslo  kunne jeg sove i hvertfall en time lenger enn det jeg pleier og det var veldig deilig, men som vanlig var jeg treig og måtte løpe til bussen. Vi tok båten over og gikk litt rundt i Karl Johans gate. Fikk et oppgaveark der det stod mange spørsmål vi skulle svare på. Etter at alle spørsmålene besvart hadde vi 30 min på å gjøre det vi ville før vi måtte møte på kinoen. Vi tok derfor en kjapp matbit på Macern. Filmen vi så het THE IMITATONGAME og den var også veldig bra. 

Da filmen var ferdig dro jeg rett hjem siden jeg ikke orket å bli igjen i byen. Så gjenstod det lekser, deretter kunne jeg slappe av. 

La ut et bilde på IG tidligere i dag og da trodde mange at jeg var hjemme fordi jeg var syk. Dette stemmer altså ikke. Men jeg leste i kommentarfeltet at mange av dere er syke og ønsker dere derfor god bedring. 

Mitt tips om du er forkjølet. Drikk te med ingefær og legg deg under dyna og slapp av med god musikk.

Har du noen tips til alle de som er forkjølet nå?

Klem Jennie

 

15 kommentarer
    1. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    2. Har også sett den filmen😊 Den var veldig bra😊 Håper du koste deg!
      Utrolig fint av deg Og Tuva😍😍🌟
      Klem fra Malene💖

    3. Haha morsomt at du skriver det i dag (det med forskjølelsen) jeg har ligget hjemme i sengen i 3 dager + fordi halsen min gjør sykt vondt og jeg hoster døgnet rundt og hodet mitt verker 😂 Å det passer utrolig bra nå ettersom jeg skal feire bursdagen min til lørdag, NOT haha 😂
      Hørtes ut som du har kost deg masse 😄 Klem ❤️

    4. Legg to fedd med hvitløk i neseborene, ett i hver 😛
      Eller om det er til å helst unngås, er mitt andre tips å drikke te med 1 ts honning og en skive med sitron oppi 🙂

    5. Hørtes koselig ut 🙂
      Har vært super forskjøla og vært ordentlig syk (trodde jeg skulle dø) men skal heldigvis på skolen i morgen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg