GLOSSY

Hei

//sponset

I dag dro jeg og mamma til Ski storsenter for å handle litt ting vi trenger, men så kom jeg over noen kule ting så kjøpte det også. Ha ha ha. For noen dager siden kom min fjerde Glossybox og som vanlig er jeg veldig spent på hva som er oppi. Denne gangen var det ikke så mye sminke men mye annent spennende. En ting var faktisk for menn, så jeg ga den til pappa.

Lurer du på hva Glossybox er, så kan du trykke //HER

 
Oppi boksen var det en deo fra Sanex, en nail treantment ( var redd for at den skulle lukte løk men det gjorde den ikke. Hahahaha) , Øyeskygge fra makeupstore, en shampoo som luktet utrolig godt, en leppepomade og en MEN EXPERT ansikts ting. Hahahahah<3

Nå skal jeg overnatte med 3 venniner. Single girls on Valentines day overnatting<3

Har du vinterferie denne uken? Hva gjør du i ferien?

Klem Jennie 

 

10 kommentarer

Siste innlegg