Kanskje får du høre denne

Hei

Nå er det februar og i slutten av denne måneden så er det årets første Vinterlyd konsert. Den er på Jernbanetorget i Oslo 28 februar og noen av dere har kanskje fått med dere at “The Main Level” skal være med på turneèn.

Gutta slapp i går sin nye singel ” Lost Right Here” og kanskje det er en av sangene de som kommer på Vinterlyd får oppleve. Sangen er tilgjengelig i iTunes og på alle sider hvor du kan streame musikk 🙂 På IG heter de @themainlevel og de har også egen Facebookside 🙂

Jeg har blogget litt om Vinterlyd 2015 tidligere i år og har en egen kategori her på bloggen som heter “Vinterlyd 2015” Der vil du finne alt jeg blogger om denne fantastiske turneèn som jeg skal være en del av 🙂 Det er også mye informasjon på P4 sin nettside, trykk //HER for å komme til P4 sin Vinterlydside.

Gleder meg veldig til å være med på dette og kanskje også møte nettopp deg 🙂

Planlegger du å dra på en eller flere av konsertene? 

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Jeg planlegger å kanskje bli med å se på når det er på Jernbanetorget i oslo❤️👍 kansje vi møtes. ❤️

    2. Jeg skal på vinterlyd konserten i Tromsø❤️ Gleder meg SYKT har alltid had lyst til å møte deg💘

    3. Hei! Kan du vær så snill å være med vinterlyd til Kristiansand ? Har allt id hatt lyst å møte deg men Oslo er 6 timer borte fra her jeg bor og det er ikke like langt til Kristiansand . Hadde blitt superglad viss du kunne. Men du får jo finne ut om du røkker det siden det er på en onsdag toror jeg… Jaffal ha en kjempe fin dag videre!:)

    4. Jeg skal på vinterlyd i Tromsø og jeg synes du er en varm person, jeg ser opp til deg Jennie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg