Feiring

Hei

I går hadde vi familebursdag hjemme hos oss. I morgen har lillebror bursdag så vi pyntet litt ekstra for han. Stakkars han har fått streptokokker igjen og får ikke feiret dagen sin i barnehagen i morgen. Men de får feire han når han blir frisk igjen da 🙂 Til helgen skal han ha barnebursdag og det gleder han seg veldig til. 

Han har “bestilt” seg Mario bursdag og Super Mario kake til barnebursdagen og en klovnekake å ha med seg i barnehagen. Jeg skal hjelpe mamma med å lage og gjøre i stand til bursdagen hans i helgen.

I familiebursdagen valgte vi en fargerik feiring. Fargene i pinjataen gikk igjen i servietter, tallerkner mm. Fargene på kake og muffins gikk igjen i ballongene. 

Bilder fra i går

Nå skal jeg på skitrening, gleder meg. Forrige uke fikk jeg ikke gått skirenn, og det er første gang jeg ikke har gått renn på en onsdag på flere sesonger. Jeg var jo på Vixen Blog Awards med Tuva og Ella forrige onsdag. Det var en opplevelse for livet.

Denne uken skal jeg ha en giveaway på bloggen, fordi dere er noen supre følgere å ha <3

Pleier du å ha temabursdager?

Klem Jennie

 

14 kommentarer
    1. Det så kjempegøy ut 😀 Nei, vanligvis pleier jeg ikke ha et tema, men i år skal jeg ha svinter-tema! Det skal bli sommer i stua mi, mens det er vinter utenfor. Skal feire til helgen, gleder meg 😀

    2. Har bursdag imorgen ( den 4. )😍 blir 13 år🎉 Elsker bloggen din😍😍 hadde betydd sååå mye hvis jeg fikk gratulasjon fra deg🙊😍✨ Klem✨💎

    3. Hei! Jeg har lagt merke til at du er veldig flink til å lage fargerike kaker med fondant! De ser sikkelig kule ut. Kan du lage en video om hvordan man lager sånne kaker?

    4. Hi there, I discovered your site by the use of Google while looking for a comparable subject,
      your website got here up, it seems good. I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

      Hi there, just turned into alert to your weblog thru Google, and found that it is
      truly informative. I’m going to be careful for brussels.
      I’ll appreciate in the event you continue this in future.
      Numerous people can be benefited from your writing.
      Cheers!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg