DISNEY ON ICE

Hei

I dag har jeg hatt en utrolig fin dag med mamma, Mathias og Ella på Disney on ice. Sist gang jeg var på Disney on ice var dag jeg var 5/6 år så husker ikke så godt hvordan det var. Da jeg var så liten var alt ganske problemfritt men nå som jeg er blitt eldre var det litt jobb. Mange mennesker, søling og bråk. Var utrolig glad da vi hadde funnet plassene våre og showet begynte. Ble også utrolig happy da jeg fant ut at alle sangen var på norsk. (kunne derfor synge med) Hahahaha! 

Jeg og Ella satt og lo og sang i mens lillebror var helt oppslukt i showet. Da showet var ferdig gikk vi nedover Karl Johan og ned til brygga. På vei hjem leste vi i programmet vi hadde kjøpt der og så på bilder fra showet. Nå sitter jeg hjemme og har tenkt å ta på meg noen koseklær. I morgen er det håndballkamp. Gleder meg!

Har du noen gang vært på Disney on ice?

Klem Jennie

34 kommentarer

Siste innlegg