DETTE TRENER JEG

Hei


I dag er det fredag igjen og jeg gleder masse til helgen. Skal noen morsomt i morgen og spille håndballkamp på søndag. I dag har jeg vært å skolen og trening. Mange av dere spør meg om hva jeg trener, når og hvor ofte, tenkte nå å svare litt på dette med noen fakta setninger.

 

10 FAKTA OM HVA JEG TRENER

1. Jeg trener håndball

2. Jeg trener langrenn

3. Håndbalaget har treninger manager, onsdager og fredager.

4. Langrenn trener jeg mandager (Får sjeldent tid på torsdagene)

5. Her jeg bor har vi skirenn hver onsdag i fra januar til midten av mars.(Da trener jeg ikke håndball på onsdagene)

6. Spiller som regel håndballkamp med laget hver helg.

7. Jeg går sjeldent renn utenfor Nesodden rett og slett pga mangel av tid. Jeg har hatt innspillinger, oppdrag, lekser og venner som jeg også bruker tid med og på)

8. Jeg har spilt håndball i ca 1 1/2 år

9. Jeg har trent langreen i 3 år (men likt å gå på langrenn fra jeg var 3 år)

10. Jeg spiller mest venstre ving og midtbeck når jeg spiller håndballkamper.

 

Jeg er veldig glad i sport og spiller også gjerne basketball, volleyball, svømmer, danser, står slalom osv. 

 

HER SPILLER JEG “ROLLERBLADES BASKETBALL” MED LILLESØSTER, TANTE OG ONKEL i ØSTERRIKE SOMMEREN 2011


 

Hva trener du?

Klem Jennie

 

23 kommentarer
    1. Trener kun fotball, trener fullt i uka!!⚽️😍 Jeg har prøvd meg på mange sporter men fotball er greia mi😍

    2. Jeg trener håndball og langrenn jeg og! jeg dugger deg og har en fanbruker av deg på IG! Hadde blitt super duper glad nest så glad at jeg dør! Du er så pen og vakker du har liksom ett hjerte av gull! Og den fanbrukeren heter @jenniessofie.edits!
      Mvh
      Sofie

    3. Jeg lurte på det med hvor eller om du går renn utenfor Nesodden, siden det hadde vert gøy å møtt deg på et renn😊 Jeg går både skiskyting og langrenn🎿😘 viss du skal gå et renn utenfor Nesodden, kan du skrive det på bloggen da?😄

    4. Håndball😍:
      Trener ren styrketrening på mandager,
      Trener kondis og “vanlig” på tirsdager og jeg trener “vanlig” på torsdager.
      + at vi spiller kamp fast en gang i uka, og annenhver uke (i tillegg til min kamp) hjelper jeg også til på andre-laget til Mif😉💞har spilt håndball i seks år👌Love it! ❤️

    5. Stuping❤️✌️ Spillt håndball men det krasjet😶❤️ Trener du om kvelden eller ettermiddag?❤️✌️

    6. Har spilt håndball i 8 år så dette er litt flaut: hva er en midtbeck?? Jeg har ALDRI hørt om det 😁

    7. Trener dans, to ganger i uken. 💕 (jazz) er sikkert den verste på ballspill i hele verden haha så jeg liker ikke det så godt 😂 men når det er sommer elsker jeg å turne og hoppe på trampolinen ☺

    8. Trener fotball og håndball😍❤️ Kjempe gøy💘 Manda, tirsdag og Torsdag:håndball
      Onsdag og fredag: Fotball + kamper i helga💖

    9. Jeg trener turn, ridning, håndball og egentrening. Egentreningen er egentlig bare jogge, styrke og ballidrett på banen (fotball og håndball). Er også veldig glad i sport og alle idrettene jeg driver med. Går jo i 9. Kl nå så skal snart på videregående, som mest sannsynelig blir re vgs eller wang vgs. Og da må jeg velge en av alle idrettene jeg er glad i… Tror det blir håndball men vet ikke helt sikkert, har du råd når jeg må ta en så viktig avgjølelse?
      Lykke til videre💕😊

    10. Jeg trener:
      Mandag: Taekwondo 1,5 time👊
      Tirsdag: Turn 2 timer💪
      Onsdag: litt Snowboarding🏂🏂🏂
      Torsdag: Taekwondo 1,5 time👊

    11. Hei, skal håndballaget ditt spille håndballkamp den 8. Mars? Og hvem skal dere isåfall spille mot? Laget mitt har lurt på om det er ditt lag vi skal spille mot. 🙂

    12. Et spørsmål: Hvis du skulle kjøpt en iPad air 2 hvilken farge ville du tatt? Sølv, gull eller den som er litt mørkegrå? 🙂

    13. Spiller håndball mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, i tillegg er det jo kamper. Elsker håndball <3 er midtback og venstreback

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg