GRATULERER TIL

Verdens beste lillesøster!!!

Ja, i dag er det lillesøster Emilie Mari sin dag, og hun fyller 12 år.  Vi feiret ganske likt som meg med bestilt mat og deilig dessert. Denne gangen hadde vi is kake og fruktsalat med vanilje saus. Har hatt det som dessert en god del nå og det er alltid like godt. 

Siden jeg sluttet tidlig i dag hadde jeg tid til å være med venner før jeg måtte hjem og feire. Ella og jeg ble meg Tuva hjem rett etter skolen. Vi lagde te og spilte masse morsomme spill. 

Nå må jeg komme meg av gårde på skirenn!
Klem Jennie
9 kommentarer
    1. Det hørtes innmari koselig ut🍵🍰💟 Til Emilie Mari, gratulerer så mye med dagen🎉🎉👍❤️ Forresten jeg er også 12 år😄 Håper dere får det fint. Vet du sånn ca. Når morning routine videon kommer ut? Love U Jennie❤️❤️Når kommer sesong 5 av Jenter ut?

    2. Gratulere med dagen som var! 😃
      Men hun har jo insta? (: skjønner at den er privat.
      Men vis hun ikke har er det en fake bruker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg