PASSER DÅRLIG

Hei

Sitter her i stua og kjenner at halsen er sår og kroppen er sliten. Det passer så utrolig dårlig nå, fordi vi har så mange presentasjoner vi skal jobbe med på skolen. Lærerene har klart å gjøre det slik at vi jobber med dette i tre ulike fag samtidig. Veldig stressende syns jeg. 

Denne helgen har jeg vært med på “Flyball turnering” med håndballen. Har aldri vært med på det før, men det var kjempegøy.  I dag spilte vi håndballkamp, som jeg syns gikk veldig greit med tanke på at vi faktisk ikke hadde en keeper. Det vil si, Maja på laget var kjempe tøff og stilte seg i mål for oss for aller første gang. Jeg syns hun var superflink, selv om vi tapte. 

Det var også en utfordring for oss med noen forldre på tribunen fra det andre laget som tydeligvis syntes det var gøy at det ikke gikk så bra for oss. Heldigvis er vi jentene på laget flinke til å oppmuntre hverandre.

I dag tar jeg derfor å legger meg litt tidlig og håper at jeg vil føle meg bedre i morgen. Neste uke tenkte jeg å blant annet å vise dere noen antrekk jeg fikk til bursdagen min og jeg tror også at jeg endelig får avsløre en av hemmelighetene mine som jeg gleder meg veldig til i 2015.

Tusen takk for mange fine edits på instagram,  her er 4 stykker <3 

Ønsker dere at jeg legger ut edits fra instagram her på bloggen med jevne mellomrom?

Klem Jennie

 

Edit av  @ F.a.a.i.i.t.h

Edit av @edits.jenniesofie

Edit av @jenter.fanpage.no

Edit @pastelldrawings

16 kommentarer
    1. Så typisk! Det virker nesten som om lærerne prøver alt de kan for å stresse oss med flere presentasjoner samtidig. Men god bedring, håper du føler deg bedre i morgen, og lykke til med presentasjonene<3

    2. Hei, i dag så spilte jeg mot laget ditt Jennie. Utrolig unødvendig å si at foreldrene våres ville at dere skulle tape. Vi har foreldre som er engasjert uansett og de prøver ikke å sette dere ned i et dårlig lys. De elsker å se barna gjøre noe de elsker å det syntes jeg du burde godta. De syntes faktisk ikke det er morsomt at dere taper men at vi klarer noe. Så slutt å si at foreldrene våres syntes det er gøy å se dere gjøre det dårlig, ok?
      Men bra spilt

    3. Ja du burde fortsette å legge ut editer fra IG
      Elsker bloggen din❤❤
      Håper jeg kan treffe deg en gang.
      Kan du vere så snill å ta en titt på bloggen min.. Plissssss
      Klem Jenny
      Jennyveidahl.Blogg.no

    4. Martine: nå nevnte jeg ikke lag på bloggen heller. Men nå var det flere som reagerte på oppførselen. Ikke bare vi på banen men foreldre, trenere og andre tilskuere. Jeg tror de fikk beskjed også og det bedret seg heldigvis i andre omgang. Vi elsker også håndball. Foreldrene våre gir seg som mange andre med trampeklapp når laget leder bra med mål når det spilles kamper. Noen foreldre kan bli veldig engasjerte det kan skje mange det, og engasjerte foreldre er bra. Men å forsøke å påvirke dommeravgjørelse fra tribunen og be andre foreldre ha seg vekk, er vel å gå litt over streken. Takk for kampen, bra spilt ? Føler jeg skyldte deg et svar og ikke droppe å svare deg. sikkert alltid gøy når man ser barna spille godt. Da heier man på laget og ler ikke av det andre. Laget ditt gjorde ikke noe galt, fine og flinke jenter.

    5. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin søndagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.

    6. hahahha var med på den cupen, vi vant hele greia hahah. Men du gikk på meg, også kom du og bare “å unnskyld” ahahah så sykt søtt

    7. OMG!!!! Akkurat nå er jg bare glad! Du la ut editen min!( @edits.jenniesofie) Jeg vet ikke om du husker det men jeg tok bilde med deg og en annen jente på en håndballcup en gang, du er så snill og fantastisk!
      Om noen skriver hat til deg så ikke bry deg… For det de skriver stemmer ikke! Du er fantastisk og du kunne ikke blitt bedre!
      Tusen takk for at du la ut editen min! Du er mitt store forbilde i håndball, selvtillit og alt egentlig! Du er bedåst!<3

    8. jaja, men dere var utrolig gode! Og synd med de sologreine, det med salto ogsånt ahhahah men ja <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg