DET ER UTROLIG!

Hei alle sammen!

Fikk nettopp vite at jeg er finalist i VIXEN Blog Awards 2014, kategori ” Årets ungblogg” . Kunne ikke klart det uten alle dere som har stemt på meg. Blir også utrolig glad av å se at så mange liker bloggen min og jeg kan ikke få takket dere nok. Det er nå opp til juryen å velge hvem som vinner hver kategori, men er stolt av at jeg allerede har kommet så langt. 

Dette står det om ÅRETS UNGBLOGG: Årets ungblogg er nyskapende, engasjerende og inspirerende med godt innhold og hyppige blogginnlegg. Bloggen har eksistert i mer enn seks måneder før nominerin ,og bloggeren er 18 år eller yngre.

Nå er første skoleuke etter ferien over og er ganske glad for at det er helg. Trent litt mer denne uka så er litt sliten. Men det er ikke over enda. Skal spille flere håndballkamper i helgen. Gleder meg veldig allikevel. Har ikke spilt siden før juleferien, så fint å få spille litt igjen. 

 Legger med tre sanger som har vært på hjernen min den siste tilden.

 

 

 

Hvilken sang liker du best?

God helg

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Gratulerer så mye jeg har stemt på deg hver eneste dag!!!!!!<333<333<333
      3 GANGER OM DAGEN<3333333
      ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE!! Er så utrolig glad i deg<33

    2. Elsker alle de sangene! Hører på de vær dag, (Santa tell me med Ariana grande hører jeg også mye på) elsker deeeeeeg! Min største drøm er å få møte deg!<3 (og isac Elliot) hadde faktisk en drøm om at jeg møtte deg å Isac Elliot også ble vi bestevenner for alltid!<3<3

    3. Til sammen har jeg stemt på deg 15 ganger♥
      Jeg elsker de sangene der delt førsteplass til Blanck Space og lips are movin da!
      jeg er glad i deg og gleder meg til og se hvem som vinner og håper det blir deg!!!
      Følger deg på IG også. Elsker videoen din med Icebucket har sett den sånn 20 ganger!
      Du er bare mitt store idol og en gang til jeg er så utrolig utrolig glad i deg♥♥♥

    4. Gratulerer det fortjente du!!!! Du fikk sikkert så mange stemmer siden du er deg selv og at du ikke er en av de jentene som synes de er så stygge selvom de ikke er det😃

    5. Hei, gratulerer så mye med nominasjonen du fortjener virkelig å vinne!!
      Men jeg lurte på om du kanskje kunne ta bilde av hva du fikk i bursdagsgave altså sånn som den du lagde etter julaften ♥️ De er så inspirerende til hva jeg kan ønske meg selv😘🎂
      Håper du får en fin helg

    6. Hei. Så gøy at du har kommet så langt jeg er glad på dine veine. Jeg skjønner at folk vill stemme på deg du har jo verdens beste blogg!!!!😱❤️ Pluss at du virker veldig hyggelig!
      Min favoritt er blank space!
      Gratulerer med dagen på overstått❤️❤️💕

    7. Jeg bare elsker Blank Space!!! En annen sang jeg kan tipse deg om er Love me like you do til Ellie Goulding! Stemte på deg flere ganger! Utrolig glad at du kom videre! Gratulerer! Klem!

    8. Hei, ble veldig glad på dine vegne for at du er nominert , men jeg lurte egentlig på hvor du kjøpte kjolen du brukte på juleballet? Forelsket meg helt i den!!!!

    9. Elsker bloggen din Jennie! Har nylig begynt å blogge selv på bloggen min som heter idaamaliey og du gir meg mye inspirasjon , tusen takk og gratulerer med å ha kommet så langt Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg