ALLE GODE TING ER TRE

Hei

Som noen av dere sikkert fikk med dere så overnattet jeg med Nora og Petrine fra lørdag til søndag. Denne gangen var vi hos Nora fordi vi driver å fikser kjøkkenet og legger nytt gulv hjemme hos meg. Ganske rotete her men gleder meg masse til det er ferdig. Det at vi tre overnatter har blitt en slags greie. Vi har det morsomt alle tre i sammen og kan tulle og tøyse uten at noen blir lei seg. Vi forstår hverandre veldig godt og det er derfor vi kan gjøre disse tingene. 

Vi brukte mye av tiden på å snakke om masse rart, og tok masse rare bilder ( og noen fine! HAHA) Da det begynte å bli litt sent valgte vi å se en film før vi la oss men det endte med at vi ikke så på filmen så lenge, men bare snakka og tøysa. Søndag ble det vafler til frokost og vi tok noen litt finere bilder enn de vi tok kvelden før. He he he<3

Hva har du gjort i helgen?

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Fine dere er <3 Minner meg om mine venner, vi har det veldig morsomt sammen og ingen blir lei seg når vi tuller og tøyser, for vi forstår hverandre så godt. Det er ekte venner det<3

    2. I helgen min var jeg,på søndag,på skolen. Vi øvde til en forestilling vi skal ha på torsdag og fredag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg