VIDEO

Hei

Flere av dere har spurt meg når månedens favoritter for desember kommer ut,  og om jeg skal ha det. Har nå filmet og redigert mesteparten men skal bare finjustere på noen ting. Med litt hjelp fra mamma fant vi noen kule effekter og jeg gleder meg til å vise dere en slik type video. 

Nå skal jeg pakke litt og dra for å overnatte hos Nora i sammen med Petrine. Vi tre har det alltid kjempemorsomt i sammen. Nå som jeg har ny telefon skal jeg faktisk prøve å få lagt ut noe på IG eller blogg  av hva vi finner på i kveld <3

Nå er juleferien over og jeg gleder meg til håndballtreningene starter igjen og til å se venner, men først skal helgen nytes.


Er du klar for skolestart på mandag?

Klem Jennie

33 kommentarer
    1. Kanskje litt, men er glad å se vennene mine igjen. Hvilken mobil har du nå? Jeg har iPhone 6 i gull. – Michelle L. @michellele99

    2. Vi er to jenter på 12 som digger deg og bloggen! vi elsker alle de fsntasiske vidjone og bildene. du er super pen <3<3<3 og søt og snill og morsom og kreativ og kul og hjelpsom og omtenksom og populaaær og fantastosk og perfekt og rik du er best. skulle ønske vi var venner IRL. du hra et skikelig stilig rom som lyser opp pcen min om dagen og natten. jeg prøver å få rommet mitt likt som ditt (litt vanskli fordijeg har skråtak og deler rom med lillesøs) vi prøver alle sminketipsene dine og sånt sånn at vi kan bli akkurat like fin som deg. PS DU ER RÅÅKUL. vi elsker deg og DIGGER bloggen!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 OXOX (som det sto på puta di i den julevideon hehe hihi) 10hi hoho haha.<3. vi ville blitt dødsglad hvis du leste denne kommentaren. du hadde vært krushet mitt hvis jeg var boy...<3333334
      I<3you hilsen sophie
      elsk på deg søta oxox MATHILDE

    3. Har delte meninger om deg og din blogg. Men til å være en bloggerinne er du ikke blant de typiske bloggerinnene. Dette innlegget var faktisk overraskende bra. Klesstilen din viser litt mye hud.

    4. Jennie jeg er veldig stor fan av deg❤️ Jeg missunner deg og er verdens største fan😍 håper du leser denne kommentaren🙈

    5. hei jennie!
      gleder meg til å se den nye videoen. hvilken tlf. har du nå? har du lagt ut noe om den nye telefonen din før for jeg har ikke sett noe.
      klem helene<3

    6. Gleder meg til video, håper at videoen er bra, fordi for å vær helt ærlig synes jeg videoene dine kan værre litt kjedelig. Du har aldri bakgrunnsmusikk mens du snakker og de er litt stusselig redigert synes jeg, men ellers liker jeg videoene dine og elsker bloggen din❤️
      Ps: hvilken mobil har du fått deg??💜💜

    7. Gleder meg til videoen kommer! Høres spennende ut 😀 Jeg er ikke klar for skolestart i det hele tatt, for det første er døgnrytmen min snudd på hodet+ at vi har mattetentamen på torsdag (er det ikke på bursdagen din forresten?)😁

    8. Hei Jenniesofie
      Jeg lurte på hvilken telefon du har fått som er ny
      Fordi jeg ikke har instagram så jeg lurte på om jeg kan
      Få svar:)
      Klem Isha

    9. Hva slags tlf har du fått? <3
      Kan du Pliiiis svare her eller på instagram? 😀
      Instagram: charlottekjacobsen

    10. ja litt klar for skolen!
      Fant deg på IG i dag og nå følger jeg deg♥
      Kan du følge meg?
      IG: Thea_Opsahl

    11. Hei, jeg syntes den blå geneseren du hadde på på bildet og det kjedet du brukte var veldig fint♥Hvor er kjedet og genseren fra?♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg