Siste dagen

Hei

Da er det endelig nyttårsaften da. Vel….egentlig er det vel ikke endelig, for jeg har ikke akkurat ventet på denne dagen. At det er nyttårsaften vil jo også si at juleferien snart er over. Men det er så utrolig mange morsomme og spennende ting som skal skje i 2015. Mye er fremdeles hemmelig, vel egentlig er vel alt hemmelig foreløpig – gleder meg sykt til å dele med dere så fort jeg får klarsignal. 

Jeg har faktisk laget tre blogginnlegg i dag, men fant ut at jeg ikke skulle poste noen av dem. I dag vil jeg bare benytte sjansen til å ønske alle dere et fantastisk nytt år. Ønsker deg og alle dine nære og kjære alt godt. Om dere har det vanskelig akkurat nå som 2014 går mot slutten ber jeg om at dere skal få krefter og mot til å takle utfordringer som dere enten har eller som dere kan komme til å møte. Jeg ber om at det vil løse seg for dere og sender varme klemmer til alle dere som har delt med meg at dere har syke søsken eller syke foreldre, besteforeldre, venner eller er syke selv. Jeg heier på dere alle sammen. Også dere jeg ikke vet om. 

Jeg ønsker også å si at positivitet faktisk gjør alt mye bedre og lettere. Jeg håper at dere som har plaget eller mobbet andre, i kveld vil gi dere selv et nyttårsforsett om å slutte med dette i 2015. Jeg håper på et kommentarfelt uten hat og stygge tilbakemeldinger, ikke for meg men for alle andre dere barn som har IG, facebook, snapchat, kik og andre sosialekanaler. 

For 2015 ønsker jeg å se at flere bryr seg positivt om andre. Jeg har lest i aviser og sett på nyheter alt i fra at fremmede har tilbudt seg å betale for matvarer når en alenemor ikke fikk bankkortet til å funke i butikken, at en butikksjef kjørte gjennom snøstorm for å levere en julegave som ved en feiltakelse ikke inneholdt et spill som den skulle. At TV programmet “hvem bryr seg” faktisk viser at noen står opp for fremmede som blir behandlet feil og vondt av andre. 

Jeg har lest om det tragiske utfallet om at gutten Odin begikk selvmord, jeg har felt tårer for han. Jeg har følt med Villemo og frydet meg over hennes mot om å stå opp for seg selv og andre ved å vise sitt ansikt og dele sin historie. Jeg har også selv fått hat og trusler mot meg. Det skal ikke få være slik at enkelte barn faktisk kan ødelegge livet til andre barn. At de knuser hele familier. 

Jeg håper at flere voksne skal engasjere seg i barna sine og deres liv i sosialemedier. 

Det ble et rotete innlegg dette her, fult av følelser, tanker og meninger. Alt jeg vil er å ønske dere ALT godt. 




Klem Jennie

40 kommentarer
    1. Så utrolig godt skrevet Jennie!
      Kjente at jeg ble varm i hjerte her jeg.
      Har også lest om Odin, synes det v ar forferdelig trist. 🙁
      Men ha et godt nyttår videre.

    2. Åå💕😍 kjempefint innlegg😊 du bryr deg om andre og det er en av de tingene jeg liker kjempegodt ved deg💕 håper du får et godt nyttår, jeg ønsker deg et godt år for familien din også😊 håper du vinner Vixen awarden også😊💕

    3. Maria: Veldig trist med Odin. Det er flere barn som begår selvmord men som det ikke blir skrevet om i media. Utrolig at noen klarer å fortsette å plage andre når de vet at det kan føre til noe så fælt.

    4. Hei Jennie.
      Det du skrev der var utrolig fint skrevet av deg og jeg er helt enig i det du skriver og mener.
      Jeg håper du får en fin nyttårsaften og et fint 2015 år med mye minner og fine opplevelser.
      Klem fra Kristine

    5. Utrolig bra skrevet ❤️
      Jeg har bare instagram og lar bare folk jeg kjenner eller vet om følge meg:)

    6. Flott skrevet! Det er så fælt med all den mobbingen, og jeg er helt enig med deg! Jeg har så lyst til å skrive mer, men klarer ikke å sette ord på det.. Får heller ønske deg og alle et godt nyttår! 😊

    7. Der var utrolig godt skrevet! Man ser og vet at du er en utrolig herlig og god jente, som bryr seg om alle! Og der liker jeg😚 Happy New Year fine Jennie😍✨

    8. Jeg har skrevet det før jeg skriver det igjen!! Jennie du er en fantastisk person og personligheten din er også helt fantastisk jeg ble så utrolig glad når jeg leste det du har skrevet!! Jeg er så utrolig glad for at du er den personen du er og ikke en annen person!! Du er så utrolig Jennie. Du har varmet hjertet mitt med dette FINE, Fine blogginnlegget
      Godt Nyttår Jennie<3 Jeg er så utrolig glad for at du har lagt ut dette<3
      Håper du får verdens beste 2015 Jennie sofie<3 Er så utrolig glad i deg<333

    9. Du må også kose deg masse i dag💝 jeg syns at det er så snilt av deg å bry deg så om andre som har det lit hardt. Jeg har selv en bestevenn som er lamm i beina og må sitte i rullestol og som ikke kan snakke. Det er ofte tøft for henne. Du er også veldig flink til å formidle ting på bloggen. Stå på😘 men kos deg masse i dag.

    10. For et stert innlegg med masse terke setninger. Synes synd på de familiene som opplever dette. Det er bra at du bryr deg om dette. Du har en nydlig blogg. Ønsker deg et godt nyttår.❤️

    11. Utrolig nydelig skrevet av deg! Du er så flink til å bruke ord <3 Det er så fint at du bryr deg om andre, og skriver om det på bloggen, det er derfor jeg vet at du er et utrolig herlig og godt menneske selv om jeg ikke kjenner deg. Jeg håper du får en super-fantastisk kveld, og et godt nytt år. Ønsker deg alt godt! <3

    12. Jeg heter Hannah og har hjertefeil, spalte, dysmeli og er syndrom, men jeg er ikke så unormal heller da!
      Men Godt nytt år Jennie Sofie! ;D håper 2015 blir et godt år for deg!!! Klem

    13. Ønsker deg et godt nyttår måtte allt godt skje i 2015
      Kjempe bra skrevet Jennie😍
      Veldig trist at folk tar selvmord p.g.a mobbing, håper det blir slutt på det😔💗
      Jeg syns synd på familiene så får oppleve at ungen deres tar selvmord og det er utrolig dumt at det er så mye mobbing rundt i verden😡😳
      Håper det blir slutt på mobbingen i 2015+ 🙏
      Fortsett med den helt utrolige bloggen din, du fortjener ikke hat,trusler osv
      , INGEN gjør det

    14. Når jeg leset dette innlegget så kom nesten tårer i øyne mine og du er så snill og tenker på Andere jenniesofie og tusen takk for alt du gjør på bloggen og at du har hatt en fin nyttårsaften 🙂

    15. Det med han butikksjefen var i min “bygd”! Viste ikke at det var blitt så kjent!!☺️
      Jeg bor i en “bygd”/LITEN by, og så vet DU om det!!😱

    16. Du er et kjempe godt forbilde❤️ Har lært masse av deg, mange av innleggene dine får meg til å tenke på hvor viktig det er å ikke mobbe❤️ Å hvor viktig det er å tenke på hverandre å de som faktisk blir utsatt for mobbing💗 håper 2k15 blir et supert år for deg å alle andre det fortjener du💗

    17. Utrolig godt og fint skrevet Jennie💗 Du er et fantastisk menneske med mye empati og medfølelse💗. Jeg har en mamma som har kreft, så dette varmer meg veldig💗. Ønsker deg alt vel i 2015! Og håper du vinner Vixen Blog Avards! Har stemt på deg☺️
      Klem fta meg💗

    18. Hei, og godt nyttår<3
      Det hadde vert veldig gøy om du kunne lage en 2014 kavalkade (er ikke det det, det heter?).
      Håper 2015 blir så fint som mulig for deg!!

    19. Hei! Jeg syns du burde ha litt lengre innlegg. Tar under ett minutt å lese hvert innlegg, og det kan bli litt kjedelig i lengden. Jeg håper du skjønner hva jeg mener #nohate

    20. Anonym: He he. Jeg blogger hver dag så beklager om livet mitt ikke er spennende nok til lange historier hver eneste dag. No Hate. Pluss….mange som syns det er bra at innleggene ikke er så lange slik at de leser alt. Klem

    21. Erle: Hei Erle. Så trist å høre om din mamma. Ønsker dere alt godt for 2015. Husk å ta vare på deg selv, når en man er glad i er syk glemmer man ofte å ta vare på seg selv og det er vondt å se en man er glad i være syk. Stor klem

    22. Fikk rett og slett tårer da jeg leste dette innlegget. Verden hadde vært mye bedre om den hadde vært sånn som du skrev nå. Ønsker deg og alle andre et sånt år. Du er veldig tøff som skrev det her.
      Klem❤

    23. Utrolig flott skrevet, dette har du greie på og du får det til å rime hele innlegget + hvor er den blå toppen din fra også utrolig fin

    24. Så utrolig fint skrevet, Jennie. Alt du skriver hær på bloggen, både nå og i tidligere innleg er skrevet med mye innlevelse. Du tar deg tid til å rose andre og ikke slurve det unda. Det er en fin egenskap, som gjør deg så inderlig spesiel. Noen bloggere prøver ofte å fremheve seg selv på en måte sån at noen ganger gjør at de som leser ofte kan føle seg mindre vert, eller undertrykket. Men du gjør det motsatte! En sitter igjen med en fin følelse og insprasjon! Tusen takk for at du er den du er.
      *Elise Lund

    25. Hei Jennie. jeg syns bloggen din er veldig god og du virker som en snill og grei jente. Men jeg leser ikke bloggen din fordi jeg vil høre om hvor mye trist som skjer ogsåvidere. Du er nok en som bryr seg om andre men jeg syns at det kan virke litt som om du bare ønsker og få PR når du skriver sånne innlegg. Jeg mener det ikke stygt, , det er bare det at for meg så virker det litt skrytete. #NOHATE Jeg håper du ikke ser på dette som en hatkommentar. Men hvis jeg hadde en blogg så hadde jeg satt pris på hva leserne mine syns, så derfor håper jeg du ser på dette som et råd.
      Mvh Tuva. – godt nyttår forresten 😉

    26. tuva: Forstår ikke hva du mener med at jeg vil ha mer PR…..? Lesertallet mitt endrer seg jo ikke særlig ut i fra hva jeg blogger om. Jeg er ingen blogger som trekkes frem i aviser osv. Jeg ønsket å ønske folk et godt nytt år og skrive ned tankene jeg hadde den dagen. Jeg har selv mistet en jeg var utrooooolig glad i i kreft, derfor kom tankene på dette denne dagen også. At jeg er taknemlig for hvordan jeg har det nå og jeg tenker faktsik på at det er mange som ikke har det så lett. Jeg har venner som har mistet foreldre, det er forferdelig…det skal ikke være sånn. Jeg takker for din tilbakemelding men tar det ikke som et råd. Det er bare du som har klart å skrive til meg at jeg skrev det innlegget for min egen skyld. Godt nytt år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg