Juli til desember 2014

Da ser jeg tilbake på siste halvdel av 2014.  Jeg syns det er koselig å se i arkivet her på bloggen min. 

JULI

Flotte dager i Tyrkia på Blue Village Seven Seas, i Side.


 AUGUST

Var i London for første gang. Hadde mange utrolig og fantastiske dager. Vil tilbake!!!

London Eye

I august skjedde det en god del. Jeg var mye med venner, Lila og familien hennes kom på besøk till oss på Nesodden, jeg begynte på ungdomsskolen og møtte også The Main Level gutta for første gang. 

SEPTEMBER

Venner, venner, venner. Denne måneden var varm og fin og hadde flere fine helgeturer med familien.


OKTOBER

Mia og Malin besøkte oss her på Nesodden og vi lagde en yoga video. Tok også en familie tur opp på Hafjell i høstferien.

Jobbet på WOW Storo på OD dagen og møtte mange søte jenter som leser bloggen min og følger meg på IG 🙂

Koselig Cafè besøk i byen


NOVEMBER 

I november var jeg på litt forskjellige arrangement med skolen, Feiret mamma sin bursdag og dro også på Kids Expo. Jeg var også på idol med lillesøster og pappa. Vi hadde det utrolig koselig. Denne måneden var det også mye stress med lekser og arbeid. 

Tuva og jeg lagde en “Make me laugh Challenge video” på Videofy, veldig moro.

Lila var i Oslo og vi fikk møtt hverandre i Oslo og vært litt i sammen <3

Som sagt mye lekser og prøver, men også noen foredrag som skulle gjøres med venner. Mye koseligere å gjøre lekser da

DESEMBER 

Desember har vært full av moro og latter.

Jeg starta julekalender på bloggen.Hadde avslutning med JENTER teamet; hadde det fint med venner, var på juleball og sist men ikke minst, hadde en fantastisk julefeiring i Kragerø med familie. Nyttårsafen feiret vi med bestefar og kjæresten og vi hadde det veldig fint.



Dette året har vært utrolig og jeg gleder meg masse til det kommende.

Har du noen spesielle planer for 2015??

Klem Jennie

15 kommentarer
    1. De eneste sikre planene jeg har er Oslo tur og One direction konsert 19. Juni, også skal vi feire jul og nyttår på Tenerife✨😊

    2. Hei Jennie, jeg lurte bare på om du brukte den brune veska som sto ved siden av deg på det bilde av at du gjorde lekser til skolen eller bruker du sekk?

    3. De eneste planene jeg har i år er og dra til London, er det noen spesielle butikker du anbefaler?
      Btw, kan du ha romvideo? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg