Januar til juni 2014

Ser tilbake på første halvdel av 2014, et fantastisk år. Veldig takknemlig for året som gikk og ønsker 2015 velkommen. Måtte 2015 bli et godt år for oss alle.

 

I Januar feiret jeg bursdagen min, som også var overnattingsbursdag. I februar intervjuet jeg Isac Elliot med Juliabladet på suiten hans på Grand Hotell. 

Bilde øverst til venstre er i fra marsmåned, da Tuva og jeg lagde Fjortissminkevideo. (Det er nå den mest sette videoen på youtube kanalen min med over 100 000 visninger! Tusen takk<3)  De tre andre bildene er fra april som var fantastisk . Både med håndballcup på Vestfossen, Vinterlyd på Hafjell skisamling på Skeikampen. På Skeikampen hadde vi jentene et eget rom og det var utrolig morsom. Vi gikk også en god del på ski og bada litt i bassenget. 

Mai måned. Fantastisk hyttetur hos familie i Lyngdal hvor også jenta mi Lila bor. Beste pinsen noen sinne. Hadde det så gøy med familie på hytta deres og ikke minst da Lila fikk bli med til hytta og overnatte. 

Juni, St. Hans med Lea Mathilde, hagefest med jentene mine og skoleavslutning på barneskolen.

Alle innlegg ligger i arkivet her på bloggen. Man kan lese innlegg helt tilbake til mai 2013 fra da jeg først startet å blogge. Ønsker dere en fantastisk feiring i kveld og ønsker dere alt godt for 2015. 

Klem 

Jennie

12 kommentarer
    1. ¨Hei jeg bare lurte på en liten ting Jennie<3
      Bestevenninnen min har bursdag den 7. jan jeg bare lurte på om du kan sende henne en bursdagshilsen på instagram
      Hun heter alexandra04dreng. Jeg hadde blitt veldig takknemmelig hvis du hadde gjort dette for meg Jennie<33
      Hvis du gjør det så skal jeg skrive fine kommentarer på bloggen din hver eneste dag!!
      Jeg håper du kan gjøre dette for meg Kjære Jennie Sofie
      Fint innlegg forresten tenk at du bruker så lang tid på dette du fortjener det beste i verden Jennie<3333
      Vær så snill. Hun hadde blitt kjempeglad vis hun får en bursdagshilsen fra deg<3

    2. Fint innlegg!! Elsker bloggen din! Helt på slutten av innlegget så skrev du: Ønsker dere en fantastisk feiring i kveld og ønsker dere alt godt for 2015. Det var jo Igår nyttårsaften var😂 Kanskje jeg har misforstått…🙊 Kan du lage et innlegg fra juli til desember?😊😊
      Hilsen stor fan!😘😘

    3. hei jennie! du er veldig pen og virker snill. Men det er em ting jeg synes er litt rart; hvorfor sier du at du bare bruker øyenbrynsgele, når du veldig tydelig farger de? Man ser stor forskjell på bilder fra et år siden og nå… Ikke frekt ment assa<3

    4. Anne: jeg FARGER dem ikke. Jeg fyller dem med bryns-penn noen om jeg gjør noe med dem. Noen dager bruker jeg bare gelé, som oftest i helgene, når jeg gjør sport og også noen andre dager. Så igjen jeg har aldri FARGET brynene mine.

    5. Hei <3
      Elsker å lese bloggen din, du er utrolig pen og virker som en veldig hyggelig jente 🙂
      Noe jeg lurer litt på handler egentilg om bloggoppsettet ditt. Jeg blogger selv, derfor lurer jeg på hvilket design du bruker og om du har noe tips til å få en bedre blogg, med flere lesere? <3
      Klem <3

    6. Hei, Jennie! Jeg ville bare si at jeg ELSKER bloggen din! At du legger så mye jobb i dette er jeg
      takknemlig for. Du lyser opp hverdagen min! ♥♥ Alle jentene i klassen er stooor fan av deg! ☺
      Hvor lenge har du tenkt at du skal blogge? (plis svar: For evig)
      Klem Norges Største Jennieer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg