JULEN ER HER

Hei

I dag har jeg vært hos frisøren og fått meg en liten forandring. Tenkte å blogge om det i morgen når jeg får tatt bilder i dagslys. Veldig fornøyd med resultatet.

På torsdag var det som jeg nevnte på bloggen juleball. Jeg forsøkte å ta noen bilder den dagen, men siden det var så mørkt så ble jeg ikke så fornøyd med bildene. Tenkte å ta noen nye bilder av ballkjolen i morgen også. Jeg er som dere forstår mye gladere i å ta bilder ute enn å ta bilder inne. Jeg liker best å ta bilder uten blitz og det er jo litt vanskelig i vintermånedene. Det har jo vært mørkt når jeg har dratt til skolen og mørknet allerede på vei hjem fra skolen. Nå har jeg jo ferie og jeg skal utnytte dagslyset både til fotografering, turer og aktiviteter ute. 

 

Her er et bilde i fra juleballet

I morgen kan du se min nye frisyre på bloggen, samt litt info om noen nye produkter jeg bruker. Så skal jeg få lagt ut bilde av meg i ballkjolen også, ettersom mange har spurt om det. 

Hva  er noe av det beste du liker å gjøre i juleferien?

Klem Jennie 

12 kommentarer
    1. Så fine dere er<3 Jeg liker å sitte på senga i koseklær og lese en god bok, sammen med en kopp kakao, det er superdeilig i juleferien 🙂 Og så liker jeg å få mer tid med venner, håper også på mer snø så jeg kan stå på ski 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg