Innlegg nr 2 i dag :-O

Hei

Tidligere i dag delte jeg en herlig julesang sunget av tre herlige og flinke gutter i fra Bergen. Den finner du i innlegget under dette 😉

I dag har vi feriet bestefar sin bursdag, ser på håndballkamp (blogger i pausen, he he) og jeg har lest til tyskprøve i morgen og filmet en video som snart blir å se her på bloggen.

Vinner av Donutsjernet er en jente som ikke hadde instagram denne gangen, hun heter Martine. Gratulerer <3 (Jeg har kontaktet vinneren)

I morgen etter skolen skal jeg avgårde for å finne sko til juleballet som er på torsdag og handle noen få julegaver til venninner. 4 dager til juleferie- gleder meg VELDIG.

 

BILDER FRA IG

Følger du med på håndball EM?

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Hei Jennie jeg følger med på håndball EM.
      Gratulerer Martine.
      Gleder meg til videoen din Jennie og lykke til på tyskprøven!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg