ENDELIG

Hei

Endelig helg, endelig ferdig med mattetentamen og uken sine foredrag. Endelig fredagstrening, feiring av venninne sin bursdag og deretter venninne på overnatting hos meg. 

Det er bare en skoleuke igjen før juleferie og det er under en uke til juleballet på skolen. Har enda ikke HELT bestemt meg for kjole til ballet og kjenner meg kanskje litt stresset, men det ordner seg nok i siste liten som det alltid pleier å gjøre med meg, he he.

Nå må jeg forte meg, dårlig tid….som vanlig 😉

Ønsker deg en fantastisk fredagsklveld. (vinner av rettetangen trekker jeg sent i kveld etter bursdagen)

Selvom jeg ser at jeg har litt dårlig tid med noen juleaver, med å bestemme meg for kjole til ballet, lese til  prøver på skolen osv….så er jeg kjempeflink til å blokke det helt ut og slapper av med en kopp kakao, høre på julemusikk og nye disse desemberdagene.


Har du meldt deg på kalenderluken fra onsdag?

Klem Jennie

20 kommentarer

Siste innlegg