MÅNEDENS FAVORITTER FOR NOVEMBER

Hei

I dag skal jeg på håndballavslutning med laget, noe jeg gleder meg veldig til. Vi skal ha en morsom trening og etter det skal vi alle til en lagvenninne for pizza, pakkelek og annen moro. 

Vinneren av adventskalenderen i går ble @thea_h_aa Gratulerer, sender deg en melding på IG.

 

For meg er det supert at videoen MÅNEDENS FAVORITTER FOR NOVEMBER, er klar til å deles med dere, for nå må jeg faktisk forte meg på trening og jeg rekker ikke å blogge noe særlig. Håper dere liker videoen. (Husk å sette på quality/kvalitet 720p)

 

 

Minner dere på at det er mulig å stemme på sine bloggfavoritter frem til og med 31 desember. Trykk HER for å gi din stemme <3  

 

TUSEN TAKK photo unnamed_zpso8fphrl4.gif

 

Ønsker dere video for desember?

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. Videoene dine er skikkelig bra❤️ Håret ditt er perfekt forresten😍 Gleder meg til neste video, håper du koser deg i kveld❤️

    2. Gratulerer til vinneren:) Jaa, jeg synes du kan ha desembervideo! Og kanskje ha en vlog der du viser hva du har gjort i desember og fått i gave? Yay 😀 <3

    3. Heihei Jennie! Elsker genseren din, det er jeg som er model for den, på Cubus! Har lagt ut noen bilder, sjekk instagram @engsii <3 Tenker også ofte tilbake på Barnas resturant <3 gode tider det <3
      Klem Engla <3

    4. Hadde vært gøy med video i desember👌💕
      Måtte le litt for meg selv, fordi når du viste tingene så har jeg hatt mange av samme favorittene. Så det var litt gøy, jeg også eeelsker det skjærfet! Har et i svart og et i grått. Bruker de nesten hver dag, ikke samtidig da😅 😊 Veldig bra video! Håper det blir flere😊😊
      Lykke til på mattetentamen! 👍😘💗
      God jul Jennie Sofie! 😘

    5. Hei Jennie!
      Du har kjempefin blogg! Men jeg lurte på om du kunne få ny header. En som er litt vinter inspirert 🙂 den du har nå er også veldig fin men det er jo ekstra koselig å gå inn på bloggen når det er litt vinter-aktig! 😉

    6. Hei jeg lurte på om du kan vise hvordan du har designet på bloggen din i en video?
      Jeg har lyst til å ha den samme designen som deg.
      Fint om du kunne ha gjort det? 🙂

    7. Hvor kjøpte du den foundation kremen din? Og hvor my kostet den?✌️ Vær så snill å svar, forresten så elsker jeg bloggen din og det var en bra video❤️

    8. Bloggen din er veldig fin! det skal du ha <3 men du er ikke så engasjert i videoene, du virker så slapp. Og det får meg bare til å hoppe over alle videoene dine. Ikke noe kritikk her assa, men det er bare det jeg mener. Mener ikke noe imot deg, men ja...

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg