KALENDER LOVE

Hei

Jeg har fått spørsmål om jeg kan vise det jeg har fått i julekalenderen hittil og det skal jeg selvfølgelig gjøre. Dette er da de 6 første lukene og jeg er svært fornøyd. Det er ikke bare neglelakker jeg får men også tilbehør til neglene som perler og glitter. fargene jeg har fått er utrolig fine og har brukt flere av dem allerede. 


Noe jeg liker spesielt med kalederen er at inne i hver luke er det også en slags quote som får meg som oftest til å føle meg mye bedre.

Helgen ble ellers litt kjedelig, ettersom jeg måtte være hjemme og jobbe med skoleoppgaver i mens familien var på julegaveshopping. Jeg har også filmet Månedens favoritter for november og skal redigere videoen i morgen.

Er så glad for at det nærmer seg juleferie. 2 foredrag og mattetentamen venter på meg neste uke. Det har kommet litt snø og blitt litt kaldere, det gjør julefølelsen enda sterkere for meg.

Er det snø der du bor? 

Klem Jennie

23 kommentarer
    1. Jeg har lik kalender som deg og er sykt fornøyd😊 du innspirerer meg veldig og det er jeg glad for😊 jeg har sett på instagram at mange har fått det samme som deg hittil, og det har jeg og💅 men jeg har også sett noen som har hatt andre farger. Hvet du hvordan det funker?

    2. Så fine neglelakker!
      Jeg har også måttet sitte å gjøre lekser mens resten av familien koser seg. Dumt… Ingen snø her jeg bor:(
      Kos deg når du først er med familien din:)
      Elsker bloggen din. Du er en talentfull blogger og skuespiller!!<3

    3. Det er litt snø her ❄ ❄ ❄ får liksom ikke ordentlig julestemning før det kommer snø😊

    4. Så fine fargar og søte neglalakkar<3 venninio mi ønska seg den kalenderen, men hadde allerede kjøpt seg ein...Heh. Ho har kjempe lange negler og er veldig flink til å ta på neglalakk💗ho heite @idabente på instagr visst du vil se dei<3

    5. Ja, det er snø hos meg! Var vel alene hjemme i dag, som gjorde meg kjedelig. Min siste tentamen er jo vel mattetentamen som er 15.desember. Håper du hadde en fin lørdag da! IG: @michellele99

    6. Så fine 🙂
      Du er ganske heldig som ikke har hele uken full, hehe. På mandag er engelsktentamen, tirsdag er det svømmeprøve, onsdag er det norskprøve og på torsdag er det tyskframføring og fredag mattetentamen … 🙁 Og en danseforestilling på onsdag, fml.
      Lykke til med tentamen og foredrag 🙂

    7. Kjære Jennie<3
      Jeg har prøvd å sende deg noen mailer men jeg får aldri noe svar fra deg så derfor skal jeg skrive en kommentar her i stede
      Du er mitt aller største forbilde fordi du er så åpen snill og god
      Jeg har funnet ut at selvom jeg ikke kjenner deg så er du et helt fantastisk menneske
      Når jeg har det vondt eller jeg er lei meg eller jeg ikke har det så bra, så finner jeg fram noen bilder av deg eller at jeg drar på bloggen din fordi du er så snill<3
      Jeg håper du kan svare på denne kommentaren det hadde gjort meg utrolig glad<3
      Mvh Tuva<3

    8. Tuva: Tusen takk for utrolig koselig kommentar. Jeg forsøker å svare på en god del mailer, og beklager at jeg ikke har fått svart på noen av dine. Blir veldig glad over å høre at jeg gjør deg glad. Klem Jennie

    9. Åhhh, heldig! Hadde lyst på den kalenderen selv, men ble for dyr så skaffet meg flaxlodd kalendere i stede :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg