KALENDERLUKE MED PREMIE

Hei

//lAnnonselink

Da er det fjerde desember og en kalenderluke åpner seg overraskende på bloggen. 

I dag har du mulighet til å vinnen hårbørsten Ricci Grande fra MAST. Jeg var så heldig å få teste ut børsten av Makestyle på det lange håret mitt og den er utrolig god å børste med og gjør det skinnende og glatt. 

 

Nå er det jo ofte litt fuktig vær med litt snø i lufta som gjør håret fuktig når man kommer inn. Da pleier mitt hår å kruse seg litt, men da jeg børstet håret etter at det tørket ble det glatt igjen. Denne blir med med i veska, og den ligger fint i oppbevaringsposen som følger med. 

Siden jeg er så fornøyd ønsker jeg og Makestyle å gi dere muligheten til å vinne en slik børste her på bloggen min. Om du ikke skulle vinne kan du kanskje ønske deg børsten til jul, du kommer til nettside ved å trykke //HER

Vinner trekkes allerede på fredag 😀

DET DU MÅ GJØRE ER

  • Kommentere her i kommentarfeltet, at du ønsker å vinne og hvor gammel du er.
  • Husk kontaktinformasjon.

 Lykke til

Klem Jennie

 

894 kommentarer

Siste innlegg