GRATULERER til vinner og info om kalenderluker ;)

Hei

Det var veldig mange som var med på adventskalenderen min i går, det var veldig gøy. Neste søndag er det ny premie og ny mulighet. 

Vinneren denne gangen ble @Camillaek_   Gratulerer til deg. 

GOD FØRJULSTID TIL DERE ALLE

Nå har jeg nettopp kommet hjem i fra to avtaler i Oslo, skal hive i meg middag og komme meg på skitrening. 

Blir du med på adventskalenderen, andre søndagen i advent? 

 

PS, VIKTIG BESKJED – Noen luker kan plutselig åpne seg utenom søndagene før julaften også,  så lurt å titte innom bloggen om du ønsker mulighet til å vinne giveaways 😀

Klem Jennie

30 kommentarer
    1. Hdde håpet på å vinne men jaja nytt forsøk neste gang
      Ja vil veldig gjerne ha en mulighet til å vinne giveaways<333

    2. Hvorfor er det nesten alltid de som er på slutten som vinner? Synes det burde være omvendt for de som svarte fortest mulig burde ha større mulighet. Nå er det flere ganger på rad det har skjedd.

    3. Heldig hun som vant! Hadde skikkelig lyst på den krølltangen. Men alle kan jo ikke vinne:) Forresten kult bilde, hvilken app er det du brukte?
      Du har den beste bloggen ♥

    4. Vil ønske deg en fantastisk førjulstid, en fin første desemberskveld, i hvertfall det som er igjen av den – og at du koser deg i massevis! Dersom du også trenger litt julestemning har jeg en video på bloggen min der jeg har filmet mitt “julerom” nå etter at alle dekorasjonene er på plass. 😀
      Mange klemmer i fra meg!

    5. Jeg har lik genser!❤️
      Jeg elsker kled stilen din og du er kjempe pen.
      Håper du er like snill som det ser ut som.❤️
      Hilsen din store fan Guro❤️

    6. Ala: Jeg trekker helt tilfeldig. Bruker random.org Syns det er mest rettferdig også. Det er tull at det er flere ganger på rad at det har skjedd, men du får lov til å tro hva du vil.

    7. Hei Jennie. Jeg eelskeer genseren din, den er kjempesøøt♥♥Hvor kjøpte du den? Og var den dyr? Du virker kjempesnill, og hvis jeg hadde hatt muligheten hadde jeg prøvd å bli venn med deg med en gang. Masse klemmer fra en fan i Trondheim♥♥♥ ilu♥♥♥

    8. Gleder meg til neste giveaway!
      Spørsmål: Blir du sponset? 🙂
      Veldig søt genser forresten Jennie:-)
      Klem Malene

    9. Gratulerer til Camilla.
      Utrolig snilt og koselig at du har sånn “Julekalender”<3
      Hvor er genseren fra? Den var veldig fin:-)

    10. Hei hei, kjøpte du genseren på Cubus? Tror jeg har sett den der. Haha😂Du er forresten utrolig kul og snill, jeg ville bare si noen ord, og jeg håper at du leser komentaren❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg