SMINKEVIDEO

Hei

I går ble jeg endelig ferdig med å redigere sminkevideoen men opplastingen ble avbrytt så jeg fikk ikke lagt den ut i dag. Har tenkt å lase opp slik at den kommer i morgen, så da vet dere det. Det var veldig gøy å filme videon, men den er ikke så seriøs. Jeg liker å tulle og sånt men prøvde så godt jeg kunne å fokusere på sminken. Hahaha<3 I morgen er det fredag og jeg skal på håndballtrening. I dag hadde jeg også min første gang med svømmegym på skolen og det var supergøy.

Har du svømmegym på din skole?
Klem Jennie 

23 kommentarer
    1. Ja, det er svømmebasseng på skolen.
      Vi har 2 timer gym hver uke, og i tilegg har vi svømmingstyrke annenhver uke 👍

    2. Vi har en liten svømmehall men vi har masse svømming😊 vi har svømming i 2 og 4 klasse+ 5klasse og oppover. Nå i 8 klasse skal vi ha svømming til påske😉

    3. Vi har svømming til vanlig. Men svømmehallen er stengt fram til jul. Får svømt uansett, for jeg driver med svømming, må rette på læreren av og til, haha♡

    4. Jeg har en time svømming hver uke i tilleg til vanli gym❤️✌️
      Jeg elsker bloggen din, og du er utrolig nydelig!😍😍
      Jeg synes du er fantastisk! Du er pen, morsom og utrolig kul😎🎀✌️
      Du ser sikkert ikke dette men ville bare si at du er mit største forbilde😘💕

    5. Hei! Jeg er en jente på 14 år, som har hatt blogg 3 ganger. Jeg har ikke lov til å blogge, men har gjort det likevel! Jeg nådde nesten topplisten, og var veldig fornøyd med det. Nå har jeg slettet bloggen, men ønsker å starte igjen. Hva skal jeg gjøre?
      Hilsen en frustrert fjortis…

    6. Hei. Jeg er en såå stor fan av deg. Jeg elsker bloggen din også trenger tips av deg kan du hjelpe meg tror du??👍?👎?
      Klem Sunniva💛

    7. Hvilken “farge” har du på foundationen? Altså hva slags tall eller om den er light eller medium, osv. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg