PERFEKTE JULEGAVEN

Hei

I dag fikk jeg den søteste førjulsgave av Christian hos Elite Foto på Ski Storsenter. De har en Facebookside og en Instagrambruker,  om du har spørsmål om produktet. @elitefotoski og” Elite Foto Ski” på Facebook. Trykk for å komme til sidene 🙂

Jeg har ønsket meg et slikt Polaroid kamera lenge og Instax-kameraene er jo så søte også. De fins i flere farger som du kan se på Instagram og Facebook. Gleder meg til å ta bilder med venner og henge opp på veggen hjemme. Har fått mye inspirasjon på nettet, det er mange fine måter å bruke bildene til å dekorere med på rommet sitt.



Kameraene er ikke så voldsomt dyre heller. Det kostet 999,- og havner nok på mange sine ønskelister denne julen. Jeg syns alle er superfine med det rosa er en liten favoritt <3

Håper du likte ønskeliste-tipset

Er dette noe du ønsker deg?

Klem Jennie

35 kommentarer
    1. å så heldig du er det er noe jeg satt på ønskelista mi i hvert fall kansje nr. 1 også. men ett kjapt spørsmål hvem er christian

    2. Jeg legger ikke ofte igjen kommentar – men vet du, du har en fin blogg – Stå på – så når du langt <3 legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din

    3. Å så søtt kameraa😍 Tenkte å ønske meg en speilrefleks til bursdagen min, men kanskje jeg skal vurdere dette istedenfor 🙂 Men kunne du kanskje svart på noen av spørsmålene mine?
      Blir det god kvalitet på bildene, og printes bildene ut av kameraet hvis du sjønner? Må man da kjøpe sånne ark? Hehe sikkert et skikkelig teit spørsmål, men vet ikke så mye om disse kameraene

    4. Har ønsket meg et sånt lenge og tenke på å kjøpe et etter jul. Får bare penger i julegaver i år, så kan jeg kjøpe hva jeg selv at lyst på. Takk for at du minte meg på det! Havner definitivt på min kjøpe liste til neste år.

    5. Ååå Jennie, vinterjakken din er nydelig! Hvor er den da og hva ble prisen? :)))
      Takk for svar!

    6. Å så heldig du er<3 Jeg ønsker meg en, men jeg trenger en ny telefon og det kommer nok på 1. plass. Så på 2.plass kommer det kameraet.

    7. Omg, nå vet jeg hva jeg ønsker meg til jul ja xD men er det sån en gangs kamera eller varer det like lenge som et vanlig kamera?

    8. Er det sån at når du tar ett bilde så kommer det ut med engang. Jeg mener liksom vist bilde du tar ikke blir fint, kommer det ut da eller kan du velge på kamraet vilket bilde du vil ha ut. Eller er det sån at vær bilde du tr kommer ut selv om du ikke liker det? bare lurer 🙂

    9. Hei Jennie, jeg lurte på om vært bilde du tar med camera kommer ut. For liksom vist du tar et bilde du ikke liker kommer det ut da eller er det sån at du kan velge hvas bilder du vil ha ut? Ønsker meg en sån men bare lurer på om man kan velge hvas bilder man kan ta ut sån at ikke de myslikkede kommer ut 🙂

    10. Med meg står det bare trykk for å komme til siden. Der er ikke noe trykk HER, så jeg kommer meg ikke inn på siden

    11. Hvor kjøper man sånne? Har sett på Instagram brukere ganske lenge og har funnet ut at noen har sånne,men det er bare de fra USA jeg vet om som har dem,så om du vet hvor man kjøper dem så plizz svar! Det hadde vært en drøm💗

    12. Hvor mye koster de papirene du brukere for å ta bilde med?
      Selger dem de et annet sted i Norge bortsett fra det sentre?.
      , Nettbutikk?

    13. Å så heldig! Selv har jeg Diana f+, men da må jeg fremkalle. Dette var supersmart og supersøtt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg