DE FØRSTE TIPSENE

Hei

I kveld var jeg på noe som heter Novemberkveld på skolen. Det er 9 klassetrinnet som arrangerte det og det var utstillinger, caféer og forestillinger med musikk og dans. Jeg sang med valgfag  “Sal og Scene”

 

Dette er scenen i gymsalen vår

Etter skolen i dag dro jeg raskt avgårde til Ski for å kjøpe badedrakt, for i morgen begynner min gymgruppe med svømming. Det var faktsik mange mennesker på senteret og jeg så at flere er i full gang med å kjøpe julegaver. Blir litt stresset, for jeg har ikke laget min egen ønskeliste ennå og har heller ikke ordnet en eneste gave.

Søkte litt på nettet og satte sammen collagen under. Syns det er fine julegavetips til en søster eller venninne. 

 

Passholderene fant jeg hos HM kr 49,50 – Ringer Accessorize ca kr 129,-   Bilde med tekst Kremmerhuset kr 99,- (Man kan jo skrive fine tekster og printe ut hjemme også og sette i andre rammer) Tøfler HM kr 149,-  Leppeskrubb fra Lush kr 105,- Lyslenke, det fins jo mange forskjellige typer men akkurat disse koster ca 300,-  Mobildeksel Glitter kr 129,-

Ønsker du flere tips fremover?
 
Klem Jennie
8 kommentarer
    1. Du skrev ikke hvor den lyslenken var fra, og jeg likte den veldig mye♡
      Hvor er den fra? Elsker bloggen din 🙂

    2. Hei! Må bare si jeg elsker bloggen din, ja egentlig hele deg! Du er et stort forbilde og jeg leser bloggen din hver eneste dag! Du virker som en helt fantastisk person, og du minner ganske mye om meg selv. Det er kanskje fordi du har nesten helt lik stil som meg( elsker alle klærne dine), vi har samme humor, går på håndball, ski og ja, egentlig det meste! Når det er sagt så lurer jeg virkelig på hva jeg skal kjøpe til storesøsteren min. Hun er 21, og jeg tenkte å kjøpe en litt dyrere gave til henne i år, helst merkeklær. Men ikke for dyrt da, men ca 500-800. Noen fine tips som kan kjøpes i eller i nærheten av Oslo? Hadde blitt superglad for svar! Du er virkelig fantastisk jennie!
      Ps: de har sånne lysslynger i hvit eller rosa på ikea til 149,- 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg