KALENDERLUKE FJERDE SØNDAG I ADVENT

HEI

//Annonselink, sponset

Tidligere i dag kunne dere se håret mitt etter at jeg var hos frisøren i går. Da var håret mitt rett (ikke brukt rettetang, kun antifrizz-spray) og MAST hårbørsten.

Da jeg kom hjem etter julebesøk hvor vi også så den superspennende håndballfinalen, forsøkte jeg MAST Vol. 2 krøllstaven fra Makestyle. Jeg er veldig glad i en litt tykkere krøllstav som gir litt mykere krøller i håret. I og med at håret mitt er langt så er det jo litt tyngere også som gjør at krøllene dras litt nedover i tillegg. 

Dette er hva som gjemmer seg bak kalenderluken denne fjerde søndagen i advent. (Jeg tror faktisk det kommer til å åpne seg enda en luke innen 24.12, så det er bare å følge med her på bloggen)

Du kan lese mer om produktet ved å trykke //HER

 

DET DU MÅ GJØRE FOR FORSØKE Å VINNE DEN ER Å SVARE PÅ FØLGENDE SPØRSMÅL:

1. Hvor feiret jeg jul i fjor?

2. Si en av mine tre favorittjulesanger i år

3. Hvem pynter juletreet i familien min?

4. Hva heter bloggen til hun som har laget det nye designet mitt?

 

For å doble din sjanse, gi meg en shoutout på IG og tagg bildet med @jenniefashion #jenniesofiesjul 

Klem Jennie

 

Stem på meg til “Årets Ungblogg” ved å trykke HER, eller på bildet under

 

TUSEN TAKK photo unnamed_zpso8fphrl4.gif

178 kommentarer
    1. 1. Hvor feiret jeg jul i fjor? Du feiret jul i Østerrike! (skrev jeg feil?)
      2. Si en av mine tre favorittjulesanger i år. Last Christmas og All i want for christmas is you…
      3. Hvem pynter juletreet i familien min? Hele familien din pynter juletreet.
      4. Hva heter bloggen til hun som har laget det nye designet mitt? Hun heter Albertine og har en blogg som heter Albiss.blogg.no! (følger den!)

    2. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor
      2. En av dine favorittsanger er “last christmas” av Ariana Grande
      3. Alle i familien din pynter juletreet
      4. Bloggen til hun som lagde designet ditt heter “albiss.blogg.no”
      [email protected]

    3. 1. Du feiret jul i Østerriket i fjor.
      2. En av dine favorittjulesanger i år er last christmas.
      3. Alle i familien din pynter juletre.
      4. Bloggen til hun som har laget det nye designet til bloggen din heter Albiss.blogg.no
      Min e-post er [email protected]

    4. 1. Du feiret Jul i østerriket i fjor <3
      2. Last Christmas - Den orginale og Ariana Grande (min favoritt også), All I want for christmas is you - Maria Mena og Santa Baby - Michael Buble
      3. Alle i familien din pynter Juletreet 🙂
      4. Hun som laget designet ditt heter Albertine
      Håper virkelig jeg vinner, fordi jeg trenger virkelig en krølltang, har ønsket meg en forever 🙂
      IG - fortun00

    5. 1. Du firet jul i Østerrike ifjor
      2.favoritt julesang er last Christmas, Santa baby og en til jeg ikke husker
      3.alle i familien din pynter juletreet
      4.Albiss lagde det nye designet ditt
      Instansar: @tuvaigland
      Hadde vært kult om jeg vant har aldri vunnet

    6. 1. Jeg feiret Jul hjemme i fjor, sammen med farmor, farfar, tante, onkel, fetter, mamma, pappa og søstrene mine😍
      2. Last christmas (den Originale) og den av Ariana Grande, All I Want for Christmas is you, og Santa babe (den originale) og den av Ariana Grande😍
      3. Alle i familien pynter juletreet deres😍
      4. Det var Albertine som designet bloggen, og bloggen hennes heter: Albiss.blogg.no
      Håper jeg vinner😍😋
      Instagram: @petrohalle

    7. 1. Du feiret jul i østrikke i fjor
      2. Last christmas er en av favorittene dine
      3. Alle i familien din pynter juletre
      4.Albiss.blogg.no heter hun som lagd disegnet ditt
      kontakt IG @saliensee å [email protected]
      håper jeg vinner ♥

    8. 1. Ifjor feiret du jul i Østerrike
      2. En av favorittjulesangene dine er last christmas (den originale versjonen og versjonen fra Ariana Grande)
      3. Alle pynter juletreet
      4. Albiss.blogg.no
      Instagram: andimiii

    9. 1. Dere feiret jul i Østerrike i fjor
      2. Santa baby orginal versjon og Ariana Grande’s versjon
      3. Alle i familien din pynter juletreet.
      4. Bloggen til jenta som laget designet ditt heter: albiss.blogg.no

    10. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor🎄
      2. Last Christmas🎅
      3. Alle i familien pynter juletreet sammen🎄
      4. Albiss.blogg.no💝
      Jeg har gitt shoutout til deg på Instagram også💕 Instagram: @annyht

    11. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor.
      2. En av dine favorittjulesanger dette året er den originale versjonen av Last Christmas.
      3. Alle i familien din pynter juletreet.
      4. Bloggen til hun som har laget designet ditt heter albiss.blogg.no.
      God jul 🙂

    12. 1.du feiret jul i østriket i fjor
      2.last christmas av ariana grandebog orginal versjonen var en av dine tre favoritt sanger
      3.hele familien din er med å pynte juletreet
      4.http://albiss.blogg.no er bloggen til Albertine som har laget det nye designet på bloggen din.
      Jeg heter synne003 på ig og e-mailen min er [email protected]

    13. 1. I fjor feiret du jul i Østerrike.
      2. En av dine tre jule sanger er Last christmas.
      3. Alle i familien din pynter juletreet.
      4. Albiss.blogg.no laget det nye designet til bloggen din.
      Håper jeg vinner!
      IG: ingridkvalvik
      MAIL:[email protected]

    14. 1. I fjord feiret du jul i Østeriket.
      2. Dine topp tre favoritt julesanger er “santa tell me og santa baby – ariana grande, all for chrismas is you og last chrismas.
      3. I familien din pynter alle juletreet.
      4. Bloggnavnet som lagde designet til bloggen din heter Albiss.blogg.no.
      God jul og godt nyttår Jennie Sofie <3

    15. 1. I fjor feira du jul i Østerriket
      2. Last christmas, All i want for christmas is you, santa baby
      3. Alle i familien din pynter juletreet
      4. ALLBIS.BLOGG.NO
      Kontakt meg på mathilde.os på instagram

    16. 1)østeriket❤️
      2)all i wannabe for Christmas i you💞
      3)alle sammen i familien din💖
      4)allbiss.blogg.no

    17. Albertine
      1. du feiret jul i østeriket i fjor
      2.last christmas orginale
      3.alle pynter jule treet i familien din
      4. Albertine blogg navn albiss.blogg.no
      Du kan kontakte meg på ig Elise.lunden og på email [email protected]

    18. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor!
      2.En av dine tre favorittjulesanger er “last christmas”!
      3.Alle i familien din pynter juletreet sammen!
      4.Bloggen til hun som lagde det nye designet ditt heter “albiss.blogg.no”!
      Instagram:maddegrimstad
      mail:[email protected]

    19. 1. Du feiret jul i Østerrike😍
      2. Last christmas (den Originale) og den av Ariana Grande, All I Want for Christmas is you, og Santa babe (den originale) og den av Ariana Grande😍
      3. Alle i familien pynter juletreet deres😍
      4. Det var Albertine som designet bloggen, og bloggen hennes heter: Albiss.blogg.no
      Håper jeg vinner😍😋
      Instagram: @petrohalle

    20. 1. Du feiret jul i Østrerrike i fjor.
      2. Santa Baby.
      3. Alle i familien din pynter juletreet.
      4. Bloggen til hun som har laget det nye designet ditt heter Albiss.blogg.no (Hun som har laget den heter Albertine)
      Du kan kontakte meg på mail: [email protected]

    21. 1. Du feiret julen i Østerrike i fjor🎅
      2. All I want for Christmas is you⛄️
      3. Hele familien🎄
      4. Albiss.blogg.no✌️
      Håper virkelig jeg vinner🙏💜 god jul💓
      Mail: [email protected]
      Instagram: emelielarsen02

    22. 1.Du feiret jul i Østeriket
      2. Santababes
      3. Alle i Familien
      4.Albiss.blogg.no
      @marte.i.stromsnes
      har lagt ut bilde på insta
      God jul

    23. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor.
      2. En av dine favoritt julesanger i år er santa baby med Ariana Grande.
      3. Alle i familien din pynter juletreet.
      4. Bloggen til hun som har laget det nye designet ditt heter albiss.blogg.no
      Instagram: Synne_marcussen
      God jul😊❤️

    24. – I fjor feiret du jul i Østeriket❤️
      – En av dine 3 favoritt julesanger er “Last Christmas”❤️
      – Hele familien din pynter juletreet❤️
      – Hun som har laget det nye designet ditt heter Albertine og bloggen hennes heter albiss.blogg.no❤️
      Instagram: theathorrud❤️

    25. 1. Ifjor feiret du jul i Østerrike😊🎅🎁🎄
      2. Last christmas i den originale verionen og den verionen av Ariana grande😊, du har også All i want for christmas is you🎄 og santa baby orginal verion og Ariana grande’s verion😊🎅🎄❤️
      3. Alle i familien din pynter juletreet😊🎄🎁
      4. Bloggen hennes heter Albiss.blogg.no 😊❤️
      Håper du får en super jul Jennie Sofie😊❤️😚🎁🎅🎄

    26. Hei!💕😊
      1. I fjor feiret du jul i Østerrike💕
      2. En av dine tre favoritt julesanger er last christmas (originalen og Ariana Grande’s versjon)💕
      3. Alle i familien din pynter juletreet.💕
      4. Hun som har laget det nye designet på bloggen din heter Albertine og har også bloggen Albiss.blogg.no💕
      Instagrammen min heter emma_bakke02 og eposten min er [email protected].
      Jeg håper du får en god jul!😊💕🎄

    27. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor
      2. En av favorittjulesangene dine i år er “last christmas”, den originale og Ariana Grande versjonen.
      3. Du og familien din pynter juletreet.
      4. Bloggen til hun som lagde det nye designet ditt heter; Albiss.blogg.no
      IG: Hang_01
      Mail: [email protected]❤️🎄🎅

    28. 1. I fjor feiret du jul i Østerrike.
      2. Tre av dine favorittjulesanger er Last Christmas, All I want for Christmas is you go Santa baby.
      3. Hele din familie pynter juletreet sammen.
      4. Bloggen til hun som har laget bloggdesignet ditt heter Albiss.blogg.no
      IG: karowil

    29. 1. Du feiret jul i Østerrike ifjor.
      2. Vet jeg bare skulle nevne én, men alle dine tre er:
      “Last Christmas (orginal versjon og Ariana Grande sin versjon også)”, “All i want for christmas is you” og “Santa baby (orginal versjon og Ariana Grande sin versjon)”.
      3. Alle i familien deres pynter juletreet.
      4. Bloggen til hun som designet din blogg heter: Albiss.blogg.no

    30. Ifjor feiret du jul i Østerrike.
      En av favoritt julesangene dine er the last christmas (orginal og Ariana Grande sin versjon)
      Alle pynter juletreet i familien din.
      Bloggen til hun som lagde designet ditt er “albiss.blogg.no”

    31. 1. Østerriket (vet ikke helt hvordan det skrives)
      2. Santa baby
      3. Alle i familien din pynter juletreet.
      4. http://albiss.blogg.no/
      Håper jeg vinner så jeg kan gi krølltangen i gave til lillesøsteren min<3
      Håper du får en god jul❤️❤️
      ( ig: @pernilleoien ❤️🎅)

    32. 1. Østerrike
      2. Last christmas -original/ ariana grande
      3. Alle i familien
      4. Albiss.blogg.no

    33. I fjor feiret du julen i Østerrike, men du pleide som regel å feire hjemme:) en av dine tre favoritt julesanger er Last Christmas, og dere pynter treet sammen som en familietradisjon. Hun som har laget designet til bloggen din står bak bloggen albiss.blogg.no
      Mail: [email protected]
      IG: agneterv

    34. 1. I fjor feiret du jul i Østerrike❄️
      2. En av dine tre favoritt julesanger i år er “santa baby”🎅
      3. Alle i familien din pynter juletreet🎄
      4. Bloggen til hun som har laget det nye designet ditt heter albiss.blogg.no💕

    35. 1.Du feiret jul i Østerrike.
      2.Last christmas,santa baby og all I want for cristmas is you
      3.Alle i familien pynter juletreet.
      4.Bloggen heter ALBISS.blogg.no
      Håper jeg vinner!👏

    36. 1~ I fjor feiret dere jul i Østerrike!!
      2~ En av dine favorittsanger: all i want for christmast (orginal/ Ariana Grande)!!
      3. ~ Alle pynter juletreet hjemme hos dere!!
      4~ Bloggen til hun som laget designet ditt heter: albiss.blogg.no!!
      Instagram: @martine__elisabeth

    37. 1. I fjor feiret du jul i Østerrike.
      2. 1 av dine 3 favoritt julesanger i år er “Santa babe”
      3. I familien din pynter alle sammen juletreet.
      4.Bloggen til hun som har laget det nye designet på bloggen din heter “Abliss.blogg.no”
      KONTAKT: Instagram:Ingridertsaas
      KONTAKT:mail:[email protected]

    38. 1. Østerriket ❤️
      2. Santa baby ❤️
      3. Alle i familien❤️
      4. Albertine ❤️
      Du har en veldig bra blogg❤️Stor fan❤️

    39. 1. Dere feiret jul i Østerriket i fjor♡
      2. En av dine tre avoritt julesanger er “Last Christmas”♡
      3. Alle i din familie pynter på juletreet♡
      4. http://Www.Albiss.blogg.no laget designet på bloggen din♡
      Elsker bloggen din! @//issc_land på instagram<3

    40. 1. Østerriket ❤️
      2. Santa baby ❤️
      3. Alle i familien ❤️
      4. Albertine ❤️
      Du har en veldig bra blogg❤️ Stor fan❤️

    41. 1: du feiret jul i Østerriket i fjord. 2:en av dine favoritt julesanger i år er: last christmas den originale og dub versjonen av Ariana Grande. 3: alle i familien pynter juletreet hjemme hos deg. 4: bloggen som har laget designet til bloggen din er: ALBISS.blogg.no Kontakt informasjon: [email protected]

    42. 1. I fjor feiret du jul i Østerriket
      2. En av favoritt julesangene dine i år er Last christmas (den originale og av Ariana Grande)
      3. I familien din pynter alle juletreet
      4. Bloggen til hun som laget det nye designet ditt er http://albiss.blogg.no

    43. 1: du feiret jul i Østerrike ifjor.
      2: en av dine favorittsanger er Last Christmas – Ariana Grande og Taylor Swift versjonen.
      3: alle i familien din er med på å pynte juletreet.
      4: hun som har laget designen din, har en blogg som heter albiss.blogg.no
      Instagram: @alzamusjokko

    44. 1.) I fjor feiret du jul i Østerrike
      2.) En av dine favoritt julesanger er White Christmas (av The Main Level, den er min og hahah)
      3.) Du skrev at det var deg men det var egentlig hele familien som pyntet juletreet
      4.) Bloggeren som laget designet ditt het Albertine
      IG: kamillakavlie
      Mail: [email protected]

    45. 1.Du feiret jul i Østerike i fjor.
      2. En av dine favoritt julesanger er santa baby av ariana grande.
      3.Alle i familien din pynter treet.
      4.Hun som laget headeren sin blogg heter albiss.blogg.no
      Heter nora2903 på instagram.

    46. 1. Østerrike
      2. All i Want for Christmas is you
      3. Alle pynter juletreet i familien din
      4. Albiss.blogg.no
      Instagram: hiba_a03

    47. 1. I fjor feiret du jula i Østerike.
      2. Du liker blant annet Santa Baby.
      3. Alle i familien.
      4. Albertine heter hun (albiss).
      <3 🙂

    48. 1. Du feiret jul i Østerrike
      2. Last christmas
      All I sant for christmas is you
      Santa baby
      3. Alle i familien din pynter juletreet
      4. Bloggnavnet til bloggen som
      designet din er albiss.blogg.no
      Du kan få kontakt på instagram Ragnhild1D

    49. 1. Du feiret jul i Østerrike
      2. Last christmas(ariana grande og orignal), all i want for christmas is you, santa baby (ariana grande og orignal)
      3. Alle i familien din pynter juletreet
      4. Bloggen til den som laget designet ditt heter albiss.blogg.no
      mailen min er [email protected] 🙂

    50. 1. Du feiret jul i österike ifjor
      2. En av favoritt julesangene dine er last christmas
      3. Alle i familien din pynter juletreet
      4. Bloggen heter Albiss.blogg.no
      IG: jennifereo99
      Jeg elsker bloggen din og jeg leser den hver dag<3 🙂
      God Jul
      klem fra meg.

    51. 1. I fjor feiret du julen din i Østerrike.
      2. En av dine topp tre julesanger er “last cristmas”, den orginale og Ariana Grandes versjon.
      3. Du pynter juletreet med hele familien din.
      4. ALBISS.BLOGG.NO heter bloggen til hun som laget det nye designet ditt.
      Jeg har veldig lyst til å vinne fordi jeg har ikke en krølltang, har altid ønsket meg det men ikke fått det. Det hadde vært veldig fint hvis jeg hadde vunnet. Forresten digger bloggen din.
      IG-bruker: @benedictelwang
      Mail: [email protected]

    52. 1. Ifjor så feiret du jul i Østeriket
      2. En av favoritt sangene dine denne julen er Last chrismas, den orginale og den av Ariana
      3. Alle i familien din pynter juletreet deres
      4. Bloggen til hun som har laget designet ditt heter Albiss.blogg.no
      E-Mail: [email protected]
      Ig: dina02h
      Håper jeg vinner;)
      God Jul Jennie:)

    53. 1. Østerrike
      2. Last Christmas (orginal og Ariana Grandes versjon)
      3. Alle sammen
      4. ALBISS.BLOGG.NO
      Jeg har ønsket meg en krølltang en stund nå, men jeg får den aldri. Derfor hadde det vært fint å vinne. Digger bloggen din.
      IG-bruker: @benedictelwang
      E-post: [email protected]

    54. 1. Du feiret jul i Østerriket, i fjor
      2. En av dine favorittjulesanger i år er “Last Christmas”
      3. Alle i familien din pynter juletreet
      4. Bloggen til hun som laget designet ditt heter “albiss.blogg.no”
      (har ikke instagram)
      e-post: [email protected]

    55. 1. I fjor feiret du jul i østerriket
      2. White Christmas av the main level er en av dine favoritt julesanger
      3. Lille søsteren din pynter juletreet i familien din
      4. Hun heter Albertine og bloggen hennes heter Albiss.blogg.no

    56. 1.i fjor feiret du jul i østeriket
      2 en av dine tre favorittjulesanger i år er last christmas både den originala og den av ariana grande
      3. I familien din pynter hele familien din juletreet
      4.bloggen til hun som har laget det nye designet ditt heter albiss.blogg.no

    57. 1. I fjor feiret du jul i Østerrike
      2. Dine tre favoritt julesanger i år: Last Christmas, All I want for Christmas is you, Santa Baby
      3. Alle i familien din pynter juletre
      4. Bloggen til hun som laget det nye designet ditt heter, Albiss.blogg.no

    58. Du feiret jul i Østerrike i fjor.
      Last Christmas orginalversjonen og Ariana Grande sin versjon.
      Alle i familien din pynter juletreet.
      ALBISS.BLOGG.NO
      Instagram: emmie1203

    59. 1.østeriket
      2. Last christmas eller/og santa baby
      3. Alle:)
      4.albiss.blogg.no
      Hvis jeg vinner er instagramen min @sara.sola<3 god jul<3

    60. 1. I fjor feiret du jul i Østerrike 🙂
      2. En av dine 3 favorittjulesanger i år er ”Last Christmas”
      3. Alle pynter juletreet i familien din 🙂
      4. Bloggen til hun som laget designet ditt heter ”albiss.blogg.no”
      IG : @carolinelundee
      E-mail : [email protected]

    61. Du feiret jul i Østerrike i fjor.
      Last christmas orginalen og Arianas versjon er en av favoritt julesangene dine i år.
      Alle i familien din pynter juletreet
      Bloggen til hun som lagde designe ditt heter albiss.blogg.no
      Kontakt:
      Mail: [email protected]
      IG: 20042003marianne

    62. Ifjor feiret du jul i Østerrike.
      En av favorittsangene dine er Last christmas.
      Alle i familien din pynter juletreet.
      Bloggen til hun som har laget designet ditt er Albiss.blogg.no
      [email protected]

    63. 1. Østerrike
      2. Last christmas, All I want for christmas is you og Santa baby
      3. Alle i familien
      4. Albiss.blogg.no
      IG: Martinekroken
      Håper jeg vinner!

    64. 1. I fjor feiret du jul i Østerrike🎉
      2. En av dine favoritt sanger dette året er last Chrismas🎅
      3. Alle i familien din er med på å pynte juletreet🎄
      4. Bloggen hennes heter Albiss.blogg.no💝

    65. 1. Du feiret i Østerike🎅
      2. Last christmas (cover) Ariana Grande🎅
      3. Alle i familien pynter juletreet🎄
      4. Bloggen heter albiss.blogg.no 🎅

    66. Hei!
      1. I fjor feiret du i Østerrike
      2. En av favorittjulesangene dine er last christmas (orginalen/Ariana Grande)
      3.Alle sammen pynter juletreet🎄
      4.Bloggen til hun som har laget designet ditt heter albiss.blogg.no
      Kontaktinformasjon:
      Instagram:selli902
      Mail: [email protected]
      PS: helst kontakt meg gjennom IG😊👍
      GOD JUL!!🎄🎅

    67. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor
      2. Last christmas
      3. Alle i familien din pynter juletreet
      4. Den heter Albiss.blogg.no
      Jeg har skrevet en likens kommentar men jeg glømte å skrive hva jeg heter på instagram eller Mail.
      Instagram: camsim02

    68. 1. Jeg tror dere feiret jul i Østerrike i fjord👌
      2. En av favoritt julesangene dine er All i want for christmas is you 😍
      3. Jeg tror alle i familien din pyntet juletreet🎄
      4. Bloggen til henne som designet bloggen din heter albiss.bogg.no💞
      Jeg skal nå gi deg shootout på brukeren min som heter: Tara_khosrow😉❤️

    69. 1. I fjor feiret du jul i Østerrike
      2. Last cristmas av Ariana Grandé er en av dine favorittsanger
      3. Du pynter juletreet sammen med moren og faren din, søsteren og broren din!
      4. Bloggen til hun som har designet bloggen din heter: albiss.blogg.no
      Du kan kontakte meg på:
      Mail: [email protected]
      Instagram: johanne02cheer

    70. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor❤️
      2. Last christmas er en av dine favoritt sanger❤️
      3. Alle i familien din pynter juletreet sammen❤️
      4. Bloggen til hun som laget det nye disignet ditt heter: Albiss
      Email: [email protected]
      Instagram: ceciliehaa02/ cecilie_spam02

    71. 1. I fjor feiret du jul i Østerike
      2. Dine tre favorittjulesanger i år er last Christmas( den originale og den av Ariana Grande), All i want for Christmas is you , santa baby, og Ariana Grande versjonen av Santa baby
      3. Alle i familien
      4. Det er designet av Alebertine som har bloggen Albiss.blogg.no
      Instagram- @camillahundal99

    72. hva med innlegget om kjolen?….. hvor kjøpte du den??!?… trenger kjole til ballet som er om ikke så lenege så det ville betydd utrolig mye for meg om du svarte så for som mulig

    73. Elsker håret ditt det er såå fint <3
      1. Du feiret jul i fjord i Østerrike
      2. Last christmas / original og Ariana Grande sin versjon
      3. Alle i familien pynter juletreet.
      4. Albiss.blogg.no
      instagram: Cathiss1
      e-mail: [email protected]

    74. Hei 🙂
      1. Østerrike hos Oma og Opa(bestemor og bestefar) en din
      2. Santa baby
      3. Alle i familen
      4. Bloggen heter : Albiss.blogg.no
      God jul 🎅
      Mvh Ida Ramona

    75. 1. I Østerrike
      2. All I want for Christmas is you
      3. Hele familien
      4. Allbiss.blogg.no
      IG – @Julie_1709

    76. 1: du og familien din feiret jul i Østerike i fjor.
      2: Last christmas, den originale og Ariana Grande sin versjon. All I want for christmas is you, og santa baby.
      3: familien din pynter juletreet sammen.
      4: bloggen heter: ALBISS.blogg.no
      kos deg masse, masse, masse i jula Jennie, og jeg håper du får en fin julehøytid med venner og familie:) <3<3<3
      hilsen Helene

    77. 1. I fjor feiret du julen i Østetike.
      2. En av dine 3 favorittjulesanger i år er last christmas av wham.
      3. Alle i familien din pynter juletreet.
      4. Albliss.blogg.no ,eller hennes ekte navn Albertine.
      IG-kaimyh10

    78. 1. Du feiret jul i Østerrike
      2. Last Christmas (cover) Ariana Grande
      3. Alle I familien pynter juletreet
      4.ALBISS.BLOGG.NO

    79. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor
      2. En av dem er ” last christmas ”
      3. Lillebroren din pynter juletreet?
      4. Albiss.blogg.no
      Instagram: Elieline

    80. 1. Du feiret jul i Østerriket i fjor👍
      2. En av dine tre favoritt sanger er All I Want for Cristmas Is You🎶
      3. Alle i familien din pynter juletreet🎄
      4. albiss.blogg.no heter bloggen til hun som har laget det nye designet til bloggen din💝
      IG: goyiboyi
      E-/G-Mail: [email protected]

    81. 1. I fjor feirte du jul i Østerike
      2.en av dine favoritt julesanger er “last christmas”
      3.hele familien din pynter juletreet
      4.bloggen eter albiss.blogg.no
      Insta: marlene_sn

    82. 1. østerrike
      2. Last christmas
      3. Hele familien din gjør det sammen
      4. albiss.blogg.no
      IG: kamillabjorgum

    83. 1. Hvor feiret jeg jul i fjor? Du feiret jul i Østerrike! (skrev jeg feil?)
      2. Si en av mine tre favorittjulesanger i år. Last Christmas og All i want for christmas is you…
      3. Hvem pynter juletreet i familien min? Hele familien din pynter juletreet.
      4. Hva heter bloggen til hun som har laget det nye designet mitt? Hun heter Albertine og har en blogg som heter Albiss.blogg.no!

    84. ÅHHHH!!! Har ønsket meg Mast krølltang volum 2. i 3 år nå!
      1. I fjor feiret du jul i Østerrike<3
      2.En av favoritt sangene dine denne julen er All i want for Christmas is you<3
      3. Alle i familien din pynter treet<3
      4.albiss.blogg.no lagde designet ditt<3

    85. 1. Du firet jul i Østerrike ifjor
      2.favoritt julesang er last Christmas, Santa baby og en til jeg ikke husker
      3.alle i familien din pynter juletreet
      4.Albiss lagde det nye designet ditt- http://albiss.blogg.no
      Instansar: @kroomziik
      Hadde vært kult om jeg vant har aldri vunnet 🎅✌️🙏

    86. 1. Du feiret i Østerrike
      2. Last Christmas
      3. Hele familien din gjør det
      4. Bloggen heter albiss.blogg.no
      IG: heddakalfoss

    87. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor.
      2. En av dine favorittjulesanger i år er last christmas.
      3. Alle i familien din pynter juletre
      4. Bloggen heter albliss.blogg.no
      Hotmail : [email protected]

    88. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor.
      2. En av dine favorittjulesanger i år er last christmas.
      3. Alle i familien din pynter juletre
      4. Bloggen heter albliss.blogg.no
      Hotmail : [email protected]
      🙂

    89. 1. Du feiret jul i Østerrike i fkor
      2. En av favoritt julesangene dine er Last Christmas – Wham (og cover verjsonen av Ariana Grande)
      3. Hele familien din pynter juletreet
      4. Albiss.blogg.no heiter bloggen til jenta som lagde det nye designet på bloggen din.
      IG: Munsifa

    90. 21.12.2014 kl.21:01
      1. Du feiret jul i Østerrike i fjor
      2. En av dine favorittsanger er “last christmas” av Ariana Grande
      3. Alle i familien din pynter juletreet
      4. Bloggen til hun som lagde designet ditt heter “albiss.blogg.no”
      [email protected]

    91. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor
      2. En av dine favorittjulesanger er “Santa baby” av Ariana Grande
      3. Hele familien din pynter juletreet
      4. Bloggen til jenten som lagde det fine designe ditt heter albiss.blogg.no
      E-post: [email protected]

    92. 1. Du feirte jul i østerriker ifjor
      2. Last christmas og Santa baby
      3. Alle i familien din pynter juletre
      4.Albuss.bligg.no // albertine
      Vil så gjærne vinne
      Instagram: @tuvaigland

    93. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor
      2. Last Christmas er en av de tre favoritt sangene dine i år
      3. Hele familien din pynter juletreet sammen
      4. Hun som hjalp deg med det nye designet heter Albertine og bloggen hennes albiss.blogg.no
      Mail: [email protected]
      IG: __camla__

    94. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjord✨
      2. En av favorittsangene er “Last Christmas”✨
      3. Alle i familien din pynter juletreet🎄
      4. albiss.blogg.no✨
      IG: sofijpus19

    95. 1. I fjor feiret du jul i Østerrike👌
      2. En av dine favoritt julesanger er “santa baby”🎶
      3. Det er hele familien din som pynter juletreet🌲
      4. Bloggen heter “Albiss.blogg.no
      Hvis jeg er så heldig å vinne, kontakt meg på IG:Synne_WR

    96. 1. Hvor feiret jeg jul i fjor? Du feiret jul i Østerrike!
      2. Si en av mine tre favorittjulesanger i år. Last Christmas og All i want for christmas is you, det var to da
      3. Hvem pynter juletreet i familien min? Hele familien din pynter juletreet.
      4. Hva heter bloggen til hun som har laget det nye designet mitt? Hun heter Albertine og har en blogg som heter Albiss.blogg.no
      Kontakt meg på Instagram: elise.ul

    97. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor
      2. En av dine favorittsanger er “last christmas” av Ariana Grande
      3. Alle i familien din pynter juletreet
      4. Bloggen til hun som lagde designet ditt

    98. 1. Du feiret jul i Østerrike ifjor
      2.favoritt julesang er last Christmas, Santa baby og en til jeg ikke husker
      3.alle i familien din pynter juletreet
      4.Albiss lagde det nye designet ditt- http://albiss.blogg.no
      Instagram : @kroomziik
      Hadde vært kult om jeg vant har aldri vunnet 🎅✌️🙏

    99. 1 Østerrike
      2 last christmas
      Santa baby
      All i sant for christmas is you
      3 alle pynter treet sammen
      4 Albiss.blogg.no
      Instagram: malinhelenekv

    100. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor🎄
      2. Last Christmas🎅
      3. Alle i familien pynter juletreet sammen🎄
      4. Albiss.blogg.no💝
      Instagram: andrea_ilebekk2001

    101. 1.Du feiret jul i østerrikeren i fjor
      2.En av dine favorittjulesanger er last christmas
      3.hele familien din pynter juletreet
      4. albiss.blogg.no

    102. 1.Du feiret jul i Østerriket❄️
      2. En av dine favorittjulesanger er Santa Baby – Ariana Grande🍭
      3. Hele familien din pynter juletreet sammen🎄🎅
      4. Designet på bloggen din har albiss.blogg.no laget💝
      Kontaktinformasjon:
      IG:Oreokissi
      Email: [email protected]

    103. 1. Du feiret jul i Graz, Østerrike
      2. Santa Baby, Last Christmas og All i want for Christmas is ypu
      3. Hele familie din pynter juletreet sammen
      4. albiss.blogg.no
      IG: @ronjavall

    104. 1. Du feiret jul i Østerriket i fjor.
      2. En av dine favorittjulesanger i år er last christmas av Ariana Grande.
      3. Alle i familien din pynter juletre.
      4. Bloggen til hun som har laget det nye designet til bloggen din heter Albiss.blogg.no
      Mailen min:[email protected]
      IG navn:noralonne

    105. 1: i fjor feiret du julaften i Østerrike
      2 :last christmas er favoritt julesangen din
      3: alle sammen pynnter juletreet
      4: albiss.blogg.no lagde designet til bloggen din
      IG: Stineolasveen

    106. 1.Østerike
      2. Last Cheistmas
      3. Hele familien din pynter juletreet
      4. Bloggen heter albiss.blogg.no
      IG:@birthe_lh

    107. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor
      2. En av dine favorittsanger er “last christmas” av Ariana Grande
      3. Alle i familien din pynter juletreet
      4. Bloggen til hun som lagde designet ditt heter “albiss.blogg.no”
      [email protected]

    108. 1. Du feiret julen i fjor i Østerrike
      2. En av dine favoritt sanger er ‘ Santa baby ‘ av Ariana Grande
      3. Hele familien din pynter juletreet sammen 💪
      4. Hun som har laget headeren er albiss.blogg.no
      Instagram: sara_helgesen

    109. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor🎁🎁
      2. En av dine favorittsanger er “last christmas” av Ariana Grande🎶🎶
      3. Alle i familien din pynter juletreet🎄🎄
      4. Bloggen til hun som lagde designet ditt heter “albiss.blogg.no”💖💖
      [email protected]

    110. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjord🎄🎁
      2. All i want for christmas is you og santa baby elns 🎶
      3. Hele familien deres gjør det sammen !👪
      4. albiss.blogg.no 💁

    111. 1. Du feiret jul i Østrrrike i fjor🎅
      2. Last christmas 🎄
      3. Hele familien pynter sammen🎁
      4. Albiss.blogg.no
      Instagram: vicci_kron

    112. 1. Østerrike❤️
      2.last christmas
      3. Familien
      4.albiss.blogg.no
      Jeg har gitt shoutout til deg på @martine_lossius

    113. 1. Hvor feiret jeg jul i fjor? I fjor feiret du jul i Østerrike.
      2. Si en av mine tre favorittjulesanger i år. Last Christmas, All I want for Christmas.
      3. Hvem pynter juletreet i familien min? Hele familien din pynter juletreet.
      4. Hva heter bloggen til hun som har laget det nye designet mitt? Albiss.blogg.no hun heter Albertine.
      Mail: [email protected]
      IG: hanna_sotnos. Klem fra meg <3

    114. 1 Østerrike
      2 last Christmas
      3 alle gjør det sammen
      4 albiss.blogg.no
      Har lagt ut shoutout på ig. Heter: petrizm22❤️

    115. 1) i fjor feiret du jul i Østeriket💗
      2) noen av dine favoritt julesanger er: last christmas, santa baby💗
      3) hele familien din (emilie,Mathias.0,du og foreldrene dine) pynter juletreet💗
      4) albiss.blogg.no💗
      Instagram: thealuise01
      Mail: [email protected]💗
      Håper at jeg vinner💗💗

    116. 1. I Østerrike
      2. Last Christmas
      3. Hele familien
      4. Albiss.blogg.no
      Instagram: 1na_xd jeg har privatbruker, så den brukeren (jeg har to brukere) jeg kommer til å gi shoutout på er: Perfect_color_

    117. 1. Du feiret julen 2013 i Østerrike
      2. Last christmas, All I want for christmas is you og Santa baby
      3. Hele familien din pynter juletreet
      4. albiss.blogg.no
      IG: olineht<3

    118. 1. Du feiret julen i Østerrike
      2. En av dine favoritt sanger er “last christmas”
      3. Hele familien din pyntet juletreet
      4 . Bloggen heter Albiss.blogg.no
      IG: silje_ew
      💗💗💗

    119. 1. Østerrike
      2. Last Christmas, Santa Baby og All i want for Christmas is you (ramset opp alle, hehe)
      3. Hele familien din
      4. Hun heter Albertine og bloggen hennes heter albiss.blogg.no

    120. 1.Østerrike
      2.last christmas,santa baby,all i want for christmas is you
      3.alle i familien
      4.hun heter albertine og bloggen er albiss.blogg.no
      Håper jeg vinner for jeg trenger krølltang , vis jeg ikke vinner skal jeg kjøpe etter jul, håper jeg vinner gratis!! Skal gi deg shotout nå 👌❤️

    121. 1.Østerrike
      2.last christmas,santa baby,all i want for christmas is you
      3.alle i familien
      4.hun heter albertine og bloggen er albiss.blogg.no

    122. 1.Østerrike
      2.last christmas,santa baby,all i want for christmas is you
      3.alle i familien
      4.hun heter albertine og bloggen er albiss.blogg.no

    123. 1.Østerrike
      2.last christmas,santa baby,all i want for christmas is you
      3.alle i familien
      4.hun heter albertine og bloggen er albiss.blogg.no

    124. 1.østerrike
      2.last christmas,Santa baby, all i want for christmas is you
      3.hele familien din
      4.hu heter albertine og bloggen er albiss.blogg.no

    125. 1. Du feiret jul i Østerrike i fjor.
      2. Dine favoritt julesanger er : Santa baby, last christmas og all i want for christmas is you.
      3. Hele familien pynter juletreet
      4. Bloggerne heter Albertrine – albiss.blogg.no
      IG: @jannikepannikee

    126. 1.østerrike
      2.last christmas mest, Santa baby, all i want for christmas is you
      3.hele familien
      4.hun heter albertine å bloggen er albiss.blogg.no

    127. 1.Østerrike
      2.last christmas,santa baby,all i want for christmas is you
      3.alle i familien
      4.hun heter albertine og bloggen er albiss.blogg.no
      Insta: lillyrgrandeb

    128. 1. Østerrike
      2. Last christmas, santa baby, all i want for christmas is you
      3. Heile familien din
      4. Albiss.blogg.no
      Instagram: gurspi
      Det hadde vert fantastisk å vinne ein krølltang og eg trenger det veldig masse😘

    129. 1. Du feiret jul i Østerriket i fjor❤️
      2. Last Christmas, All i want for Christmas is you og Santa baby❤️
      3. Hele familien din pynter juletreet❤️
      4. Bloggen heter Albiss.blogg.no❤️
      Instagram: @thalia.b ❤️ håper jeg vinner

    130. 1. Østerriket
      2. last Christmas, all I want for Christmas is you, santa baby
      3. Hele familien din
      4. Albiss.blogg.no
      ([email protected]
      Håper virkelig jeg vinner for jeg trenger en ny krølltang:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg