DETTE SKJER FREMOVER

Hei

Det er søndagskveld og jeg er egentlig ikke klar for ny skoleuke i det hele tatt. Uken er allikevel full av planer og jeg gleder meg til å ta fatt på den. Denne helgen har jeg som jeg blogget i går overnattet med Tuva, i går kveld var jeg med venner og i dag har det vært håndballkamp. 

Nå er vi i midten av november og det er bare to uker til første søndagen i advent, jippi.

DETTE KOMMER PÅ BLOGGEN I NOVEMBER/DESEMBER, MYE Å GLEDE SEG TIL.

ADVENTSKALENDER – Det blir giveaway hver søndag frem til jul (kanskje noen ekstra dager også) Jeg syns det blir veldig fine ting i kalenderen. Blant annet MAST krølltang <3

SMINKEVIDEO – Ja, den kommer.

ØNSKELISTE TIL JUL – Skal dele med dere hva jeg setter på min ønskeliste.

GAVETIPS – Noen trenger kanskje gavetips til hva de kan gi venner, foreldre, søsken osv. 

BAKEVIDEO – Har et donutjern jeg skal teste ut 🙂

MÅNEDENSFAVORITTER I VIDEO – Mange har ønsket at jeg lager video av månedensfavoritter, så da skal jeg gjøre det neste gang. 

JULESTEMNINGSVIDEO – Jeg lager en video som vil gi deg julestemning.

NYTT DESIGN – Veldig lyst på nytt design nå, så det kommer nok snart det også <3

Har du flere forslag er det bare å komme med dem i kommentarfeltet.

Noe du syns var ekstra kult at skal komme på bloggen?

Klem

Jennie

46 kommentarer
    1. KAN DU HA VLOGMAS? AT DU VLOGGER LITT HVER DAG I DESEMBER OM DAGEN DIN OGSÅNT???? PLIIS💖💖💋🙏

    2. Har lyst å se en “min julaften” video og en “hva jeg fikk til jul 2014” video!
      Liker veldig å se slike videoer og håper du kan lage eller prøve å lage de:-)

    3. Kjempe bra at du kommer med ting du ønsker deg i julegave<3 OMG! Det er kjempe vanskelig og finne noe ut, som jeg kan ønske meg 🙁

    4. Gleder meg 😍 hadde vært utrolig kult om du hadde hatt sånn count down to christmas med en ny video hver fredag eller noe 💖💖

    5. det er helt perfekt !
      det er kjempe spennende ting som kommer og det blir kjempe hyggelig ! jeg er glad at du gjør så mye, og at du deler det med oss ! jeg tror alle, men i hvert fall jeg gleder meg, og kommer til å lese dem med stor glede ! <3 😀 bra kobba ! fortsett sånn ! syns du har beste bloggen , av hele blogg.no ! <3 gratulerer 🙂 !

    6. Når kommer ønskelisten din ut? (Sånn ca) jeg vet ikke om noe jeg kan ønske meg og kanskje jeg får inspirasjon av å se din<3 du har en veldig bra blogg forresten, gleder meg det som kommer:)

    7. Hei. Jeg kunne godt tenke meg en julegavevideo sånn som i fjor.
      Du har en veldig fin blogg og jeg leser den så ofte jeg kan.
      Klem fra Kristine.

    8. Digger at du skulle ha giveaway hver søndag i advent!! Du er så snill som gir bort ting til oss!! Selv om jeg ikke har vunnet noe synes jeg det fortsatt er gøy med giveawayer💕💕 Liker også måneds favoritter, og at du viser hva du ønsker deg!! Fordi jeg aner ikke hva jeg ønsker meg å da får jeg sikkert mange gode tips!! Eeeeeelsker bloggen din❤️❤️❤️💎 Du er en super blogger ! Stoooor klem💎😋🍂🍁🍃

    9. Å, jeg bare ELSKER bloggen din! Døøør😲😭😂 Du er et stoort forbilde for meg, og jeg synes det er så gøy å følge med på hva du skriver, alt det kjekke du får være med på og ikke minst alt du gjør for leserne dine. Jeg tror på at du legger mye av sjelen din ned i det du skriver og gjør. (Høres skikkelig teit ut, men du bryr deg jo faktisk om at vi skal “trives” men måten du gjør alt på bloggen på) Fortsett slik du gjør, du er verdens beste:)♥️

    10. Du kan
      Lage en DIY juledekorasjon film
      Pepperkakebaking eller annet julesnacks
      What is in my schoolbag- video
      Romvideo
      Bare noen forslag altså!
      Kan du også lage et innlegg om “JENTER”? Hvor du kan fortelle om hvordan du ble med, hvordan innspillingen foregår, sminke/kostymet osv? Lurer så veldig på det!! 🙂 du er en veldig flink blogger! <3

    11. Kan du vise oss hva du skal ha på deg eller hvilke klær du skal kjøpe til å ha på deg til jul og nyttår?

    12. Jeg lurte på en ting til😊 Når du skal lage sminkevideoen kan du si på hvilke butikker du kjøper de forskjellige tingene, og hvordan du spurte mammaen din om du kunne begynne å sminke deg?

    13. Det var veldigt kult at du ska ha sånn giveaway kver søndag i desember❤️😽men eg lure på om du kan lage sånn morgen rutine? I julen så me ser kva du gjør❤️Det hadde vart kjempe kjekt , håper du tar videre forslaget mitt👍klem Stine Eikeskog Håvardsen

    14. Hei Jennie, jeg syntes at det er veldig kult at du skal lage sminkevideo og julestemningvideo. GLEDER MEG MASSE TIL JUL!

    15. Hei, jeg har et lite forslag…
      F.e.k.s hver dag frem til jul trekkes det en vinner av en liten konkurranse. Og premien kan være at du følger den vinneren💗
      I LOVE U
      Du er så pen💗💗💗

    16. Kan du vise hva du skal kjøpe eller ha på deg på julaften? Og hvor du kjøper det? Og når du skal lage sminkevideoen kan du si hvor du kjøper tingene, og hvordan du spurte om du kunne begynne å sminke deg?

    17. Jeg vil gjerne se get ready with me julaften og lookbook november/desember.:)Hadde blitt veldig glad om jeg får se noe av det<3

    18. Gleder meg masse! Ser frem til å lese de ulike innleggene dine som kommer 🙂 Du kan blant annet lage en room tou, kveldrutiner/morgenrutiner, ulike jule DIY’s og julegave video? Bare noen idéer til videoer du kan lage.

    19. Kan du ha gavetips ganske fort? Da kan vi liksom kjøpe det litt fortere enn i siste liten..? ❤️‎ ❤️‎

    20. Det var veldigt kult at du ska ha sånn giveaway kver søndag i desember❤️😽men eg lure på om du kan lage sånn morgen rutine? I julen så me ser kva du gjør❤️Det hadde vart kjempe kjekt , håper du tar videre forslaget mitt👍klem Stine Eikeskog Håvardsen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg