ØNSKE SEG TIL JUL

Hei

Mange lurer på om jeg kan gi tips til hva man kan ønske seg til jul, så her kommer det noen. Noen av tingene har jeg allerede og noen ønsker jeg meg. 


Det er ikke slik at det må være akkurat disse øredobbene men jeg liker at de er like til alle de tre hullene jeg har i det ene øret mitt. Det må ikke være et bestemt merke på skjerfet. Det kan kjøpes hos Cubus, Bik Bok, CMYC og flere andre butikker. Sengesettet må heller ikke være akkurat det på bildet, men ønsker meg sengesett i grått og hvitt (litt romantisk stil) Et objektiv til kamera som tåler at belysningen ikke er tipp topp og som gjør objektet skarpt og bakgrunnen blurete. Toalettmappe, trenger jeg vel egentlig ikke, men syns denne fra CMYK var søt 🙂  Polaroid kamera, liker godt mitt Instax mini , mitt er fra Elite Foto i Ski. Har du spørsmål om det har de egen instagrambruker @elitefotoski 

 Hva ønsker du deg til jul?

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Mange fine ønsker, et av mine ønsker er to hull til..eller fire da👌fordi jeg vil ha tre på hvert øre😊jeg er veldig dårlig til å ønske meg ting, men nå har jeg en god del etter at jeg så innlegget👌takk😘

    2. Så fine ting<3 Jeg ønsker meg en vinterjakke, et skjerf som på bildet og en egen pc for skolearbeid og sånn 🙂

    3. Ønsker meg egentlig bare penger til Jul (haha)🙊 Det er pågrunn av at jeg skal til London om ikke så lenge og jeg har planlagt ganske stor shopping🙈

    4. jeg ønsker meg:
      – Polaroid kamera i rosa
      – en skjerf fra Cubus
      – MAC produkter
      – en Michael Kors veske
      – penger
      – iPhone 5/5C
      Klem Michelle L (IG: @michellele99)

    5. Michelle L: Det var fine ønsker 🙂 Ønsker meg ny telefon jeg også, men regner med at jeg da eventuelt får bidrag til tlf – slik at jeg også må betale noe av den selv. God jul

    6. Jeg et så stor fan av deg jennie! Bor på kolbotn! Vennene mine Julia og kaja møtte deg en gang på tusenfryd

    7. Du burde ikke få deg nytt objektiv. Det objetivet du ønsker deg er dårligere enn det du har nå og mest til de som reiser mye, kjøp deg heller et bra videolys og evt en microfon, det gjør både lyd og bilde mye bedre enn et nytt objektiv ville ha gjordt. 😊

    8. Du kan få tak i videolys flere steder men et bra sted er fotovideo.no tror de har en butikk i oslo. Et bra lys som kan dimmes og har lysfilter er metz mecalight som kommer i forskjellige størrelser, men den mellomste er nok passe til et vanelig rom. Den heter metz mecalight led-320 😊

    9. Hei! 🙂 Jennie stor fan av deg! Brukte noen av disse på min ønskeliste i år, takk får disse fine tipsene. Jeg synes du er helt utrolig også er du et forbilde får meg fortsett sånn som du er fordi du er helt utrolig!:))
      Please følg meg på brukeren min på insta: @karolinakristin det er mitt aller største ønske😍😍
      Hilsen Karolina💞

    10. Hei Jennie! jeg ønsker meg et polaroid kamera i baby pink men mamma vil vite hvor man får kjøpt det. jeg håper du kan svare på denne kommentaren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg