Gratulerer med dagen

Hei

I dag hadde min flotte mamma bursdag og det feiret vi med fantastisk mat og deretter fikk vi besøk av familie og venner. Utrolig koselig. Vi var ikke for mange, akkurat passe.

Neste som har bursdag i familien er meg og det er bare 49 dager til. Gleder meg!

Mange lurer på om jeg er 2000 modell, men jeg er altså bare født tidlig i 2001. Mange har også lurt på om jeg er er eldst i klassen min, og det er jeg ikke. Det er en som er eldre enn meg. Så allerede 8 januar er jeg 14 år og mange andre 2001 modeller blir jo ikke 14 før i desember, som nesten er ett år etter meg. 

Har ikke tenkt helt på hvordan bursdag jeg skal ha ennå, men får vel begynne å tenke litt. 


Hvordan liker du å feire din bursdag?

Klem Jennie

 

23 kommentarer
    1. Liker å feire litt spesielt men også koselig på samme tid🙊med venner og familie😊😇❄️⛄️

    2. Jeg blir 13 om en uke (akuratt!) irriterer meg alltid at når jeg blir 13 så går det bare en måned og så blir jo noen 14 – hahah! Har ikke enda bestemt meg helt for hvordan jeg skal feire den. Skal kanskje bruke noen av lekene du hadde eller så skal jeg ha “juleverksted” og liksom lage boe da 😚

    3. jeg liker og feire bursdagen min med noen klassekamerater, på en pizzaresturant eller boe sånt 🙂

    4. Jeg hr bursdag tidligere enn deg❤️ Jeg har bursdag 0⃣2⃣.0⃣1⃣ en jeg kjenner har bursdag på nyttårsaften. Men foreldrene valgte at han skulle gå i samme klasse som 03’erne❤️ På bursdagen min liker jeg å kose meg med familien min og kansje dra en tur på byen❤️ Kos deg og hils til moren din og si gratulerer med dagen❤️❤️

    5. Håper dere koste dere❤️ jwg har ingen spessiel måte å feire bursdagen min på så lenge det blir koselig:) i dag har jeg bursdag om 100 dager🙈

    6. Jeg er en av de 2001 modellene som er født i desember ✌️✌️ Jeg elsker desember og juletiden, men det er litt kjipt å være så mye yngre enn alle de andre i klassen😅 Nå går flere av vennene mine og gleder seg til de blir 14 år, mens jeg gleder meg til å bli 13, haha😅😂 Men det er heldigvis ikke så lenge igjen nå da. Bare 24 dager 😊 (Har bursdag 14.desember )

    7. Siden jeg har bursdag i Juni så pleier jeg/vi å leie en hytte ved vannet. Også spiser vi middag, bader osv. 😊 Håper du finner ut av det😘👍😊
      Hvem sin hund, var det du la ut bilde av på instagram? Det var sykt søt😍💗

    8. Jeg blir også 14 i Januar. Bursdager mine liker jeg å feire med venner, så velger jeg et tema, så skal folk kle seg etter det. Kjempegøy! En gang hadde jeg som tema at alle guttene skulle komme utkledd som jenter, og alle jentene som gutter. Da var det mange dom fikk seg en god latter.

    9. Jeg pleier å feire med familie, og med venner😄 Men i år tror jeg kanskje at jeg skal ha
      overnattingsparty med noen venner, litt kjedelig å gjøre det samme år etter år.
      Jeg har bursdag akkurat en måned etter deg, 8. Februar😄❤️

    10. Hei!
      Jeg har bursdag 1. Januar og får derfor aldri hentet inspirasjon fra dine bursdager😢 derfor lurte jeg på om du kunne legge ut bursdags-inspirasjon før Januar. Da ville du i hvertfall gjort 1 fan glad😃
      Hilsen Line💗

    11. Har bursdag om 2 uker altså 14 dager! Blir 11 år! Jeg har ennå ikke bestemt hvordan bursdag jeg skal ha,Hahaha og det er bare 2 uker igjen!😂❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg