DET VAR SÅ GØY

Hei

I går var jeg som jeg blogget på klassefest/bli kjent fest. Alle elevene i klassen kom og hadde også med seg enten en eller to foreldre. Alle hadde med seg mat, så det ble mye godt å velge mellom og så hadde jenteforeldrene med kake og gutteforeldrene med seg kaffe. Jeg syns det var en veldig hyggelig kveld og jeg er så glad i klassen min. 

ME AND MY BOYS

I dag var det skole, hjem og gjøre lekser med Ella og Tuva, så buss til fysioterapi, så behandling, så hjem for middag så på håndballtrening. Nå skal jeg slappe av.

Veggen på rommet har fått to strøk og rosafargen er borte. Jeg er enda et skritt nærmere å få rommet mitt “i orden” Jeg syns det ble mye roligere og mer behagelig på rommet med den nye fargen på veggen. Ja, jeg skal vise rommet mitt når det er helt klart. Ja, jeg er treg med å få det klart men for meg haster det liksom ikke. Jeg er ikke sååååå mye på rommet mitt. Eller….jeg er der jo mer og mer nå som det er høst og det regner en del, så nå skal jeg forsøke å få det fortere ferdig. Veldig koselig å slappe av på rommet med venner på denne årstiden. Men da det var vår og sommer var jeg jo ute nesten hele tiden, så da hastet det ikke. 

 Klem Jennie

 

12 kommentarer
    1. det var det hun sa at hun skulle ha
      TIPS TIL TIRIL: les nøye det hus skriver så slipper du og spørre og ikke føl det frekt for det er ikke det:)

    2. Hei Jennie! Jeg lurte på om du kunne fortelle hvilken App du bruker til å få blurret bakgrunn. Så at du hadde det på et innlegg tidligere og der hadde du tatt bildet med mobilen. Håper virkelig du kjønner hva jeg mener for dette er noe jeg virkelig vil vite. Elsker bloggen din, og deg. Ha en fin dag!

    3. Hei Jennie!
      Jeg skal til London i desember, så jeg lurte på om du hadde noen tips til hva jeg burde få med meg. Skal på London Eye, Oxford street osv…
      Men det jeg lurer ALLER mest på er; Hvor shoppa du, og om du var andre shopping steder enn oxford street.
      Hadde blitt veldig takknemlig for svar. STOOOR FAN:D:D
      Hilsen meg:))
      ps. hvis noen andre har noe tips send et svar her i kommentar feltet:)

    4. hei jennie så stor fan. kan du ha en hva har jeg i vesken min video? eller kan du ha verdags sminke video…
      PLIIIIIIS når skal du ha innkjøpsvideo fra Tyrkia??? jeg var også i Tyrkia i sommer og jeg vil veeeldig gjerne se hva du har kjøpt:) og jeg tror ikke det bare er meg som vil det:):):):)

    5. Hei. Hvilket håndballag spiller du på?
      Jeg spiller også. Jeg er super fan av deg. Du er bare sååååååååå pen. En gutt som går i 8 på skolen min syntes at du er søt. Han hadde tenkt til å spørre deg, men han hadde ikke nummeret ditt. Kath

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg