KIDS EXPO og SKI EXPO

Hei

I dag dro jeg og “fammen” på KIDS EXPO  og SKI EXPO og jeg koste meg i hvertfall veldig mye. Var en god del hos JULIABLADET og der foregikk det masse gøy. Det var lakking av negler, konkurranser og det ble gitt ut JULIA bagger med det nyeste bladet oppi. Man kunne også ta bilde forran en plakat av forsiden til JULIA og den ble brukt masse. Tok bilder med mange fine mennesker forran den plaketen og det var koselig å møte så mange av dere. 

Gikk også litt rundt sevl og tok også en tur inn på Ski Expo og så masse kult skiutstyr jeg gjerne skulle hatt til ski sesongen. Nå er det bare å håpe på snø 🙂 

Noe som også var veldig kult var at Sval hade en minikonsert på senen og etter opptrednen ble jeg med JULIA og intervjuet henne. Hun var utrolig hyggelig og ikke sjenert i det hele tatt. 


Nå får jeg snart besøk av en god venn og vi skal overnatte hos meg.

Håper dere alle får en fin lørdagskveld.

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Jennie, først vil jeg starte å si at du er en fantastisk skuespiller og blogger ❤️ Når folk spør meg om hvem som er forbildet mitt så svarer jeg, Jennie Sofie <3 Du virker som en fantastisk jente som jeg gjærne vil bli bedre kjent med, vi hat jo chattet litt sammen på instagram ❤️ Elsker deg så mye, klem Cajsa

    2. Hei Jennie.
      Er en veldig stor fan av både deg og bloggen din og du både ser og høres ut som en super hyggelig person. Jeg lurte bare på en ting: svarer du på fan mail??
      Jeg var på kids expo i dag. det var kjempegøy. tror du at du skal tilbake neste år??
      Klem Kristine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg