FORSØKER DETTE

Hei

//link til annonse nettside

Jeg har som flere av dere sikkert har fått med dere blitt veldig glad i body mister, parfymer, dusjsåper pluss at jeg bruker litt sminke. Samtidig syns jeg det er gøy å forsøke ulike sminkemetoder og stiler selv om jeg ikke går ut døra med den sminken, he he.

Forsøkte denne måneden noe som heter GlossyBox, som er et abonnement på en månendtlig pakke med 5 skjønnhetsprodukter i. Du kan lese mer om Glossybox //HER. Ble veldig positivt overrasket og er speisielt fornøyd med dusjgelé som blir til skum, lukter veldig godt. 

Denne måneden var det Limited edition boks, så esken som tingene kom i var ekstra fin. Elsker overraskelser så å få en pakke en gang i måneden er jo fantastisk. Et slikt abonnement er jo noe man kan ønske seg til jul eller bursdag også, så dette er mitt første julegavetips. 

Nå skal jeg av gårde på klassefest (bli kjent fest med den nye klassen og foreldre) og gleder meg veldig. Litt dumt at jeg ikke får jobbet med lekser, men slik ble det denne gangen. 



Ønsker dere flere julegavetips fremover?

Klem Jennie

41 kommentarer

Siste innlegg