Super duper dag

Hei

Da har jeg kommet hjem i fra byen etter en super OD dag. Jeg og Tuva har hatt det så utrolig i sammen. Da vi kom til butikken var det ganske rolig men etter hvert kom det flere. Vi fikk prøvd oss på noen forskjellige oppgaver og det var veldig spennende. Vi prøvde også antrekk der vi markerte favorittene våre med ” JENNIE & TUVAS FAVORITTER”

Etter arbeidsdagen dro Tuva og jeg ned til Aker Brygge og spiste middag i sammen på Peppes Pizza, en super avslutning på en WOWdag.

Kommer til å blogge mer om dagen senere men dere skal selvfølgelig få se noen bilder nå også<3


Vil du se flere bilder i fra OD-dagen vår hos WOW på Storo?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Ja, flere bilder! Det så kjempegøy ut <3
      Kommer det flere bilder av antrekkene dere stylet på neste innlegg? 🙂

    2. Hei Jennie💖 Ville bare legge igjen en hilsen, siden du er såå pen, flink… Og pen😻😂 håper du hadde en flott dag sammen med Tuva idag💗 gleder meg til å høre om når du feiret Halloween. Jeg går ikke knask eller knep selv, skal du? Klemklemklemklem💓

    3. Jaa!!! Skulle ønske jeg kunne komme men jeg bor alt for langt unna💖 Elsker bloggen din og deg💖💖

    4. ÅÅÅ så gøy skulle likt å vært å møte dere, men jeg bor i Lofoten. Vil gjere se flere bilder fra OD dagen. Du er forbildet mitt! Klem

    5. Wow ..: Du får syns hva du vil. De har klær i min størrelse og jeg kjøper de plaggene jeg liker. Jeg kjøper jo ikke alt hos Wow. Min personlige mening er at det er barnslig å henge seg opp i hvor andre kjøper klærne sine.

    6. Hei jeg skal til Nesodden en gang og da lurte jeg på om vi kunne møtest 😘
      Det hadde betyd så mye er 03er 😄

    7. Har masse venner som leser bloggen din, har selv sluttet så dette blir det siste innlegget jeg skriver her .
      Vil heller lese blogger så er litt mer “modne” wow er ikke butikken for meg akkurat værtfall ikke når jeg er blitt så stor 🙂 kjøpte klær der når jeg var 7-8 år .

    8. ..: Den er grei. Jeg fokuserer ikke på merker når jeg kjøper klær. jeg ser på plaggene og kjøper de jeg liker enten om det er på WOW, H&M, cubus, Lindex, Bik Bok osv. Noen ganger finner jeg fine ting på barneavdelingen og andre ganger på dame avdelingen.

    9. Synes ikke andre skal bry seg om hva jennie har på seg💕 jeg synes at du er kjempe pen uansett va du har på deg❤️Jeg bruker også wow klær😘

    10. Ja, gjerne:)
      Bra at dere stiller opp for denne dagen.
      Den betyr mye for de fattige.
      #VANNFORANDRERALT

    11. Det er jo ikke rart at enkelte kjøper klær på wow når de er 14år siden de er så små “tynne og lave” ja du skjønner . Er ikke sjalu idetheletatt jeg kunne gått med Klær fra wow men liker dem ikke .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg