VIDEO + VINNER AV KONKURRANSE

Hei

I dag er det fredag og jeg er så glad for at det er helg. Ikke bare fordi det har vært en slitsom uke men også fordi jeg har så mye å glede meg til. I morgen er det temacup med håndballen, fra mandag av har vi OD-uke, torsdag er det OD-dag og fredag er det halloween. Alt for mye å glede meg til. Hehe<3

I dag kommer endelig del 2 av spørsmålsrunden ut men først skal jeg kåre vinner av sjokoladefontenen jeg hadde en konkurranse på. Vinnere ble en som heter Kristin og hun hadde svart det rett på spørsmålet. Spørsmålet var : Hvilken dag prøvde Ella og jeg fontenen for første gang, og det var 4. oktober. Gratulere Kristin. Jeg kontakter vinneren på IG<3

Her er SPØRSMÅLSRUNDE del 2 videoen.

  

Håper du liker videoen!

Klem Jennie

36 kommentarer

Siste innlegg