SWEATER WEATHER

Hei

//annonselink til produkter

I dag har det vært en skikkelig høstdag. Orienteringstiden min i gymmen er snart over, det vil si at siste gymtime for meg med orientering er i morgen. Jeg vet faktisk om flere som har orientering som sin hobby, men jeg har ikke fått noe lyst til å holde på mer med denne sporten.  Mye av skylda skal været få og at Nora, Ella og jeg faktisk nesten holdt på å forsvinne ned i en myr i dag. 

Etter skolen skulle jeg ta bussen til fysioterapauten min, men skolebussen gadd visst ikke stoppe der han skulle så jeg fikk meg en fin liten gåtur i regnet også. 

Det var veldig deilig å komme hjem til rommet mitt i dag. Tente stearinlys, tok på meg en deilig genser og krøp under koseteppet og blogget litt. Elsker strikkegensere nå om høsten. Dessverre strikker ikke mamma, den jeg har på på bildet kan du se nærmere på //HER 

 

Gensere øvers //HER, midten //HER, nederst //HER

 

 

I morgen legger jeg ut “Svar på spørsmålsrunde del 2” her på bloggen, du kan også se min YouTube kanal og følge den “Jennie Sofie”

Klem Jennie 

 

25 kommentarer

Siste innlegg